Sessa ruger igjen... Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 Frøkna har en liten hvit prikk på underleppa. Kan minne litt om tuppen på en kvise. Noen som vet hva det kan være??
Piraka Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 Er nok bare en talgpropp. Babyer kan få det i huden sin, iallefall. Du får følge med om den forandrer seg og spørre lege/helsesøster ved neste anledning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå