Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 Hei jenter Da har jeg fått snakket med min far og han er i full sving med å planlegge ny tur til Romania i påsken :-) Det jeg tror kan være artig å være med på for dem som har ting de vil bli kvitt er følgende: Ta f.eks en banankasse. Legg oppi ting til mor og til barn. Feks. Klær osv til mor. Og så klær, kanskje noen leker, tåteflasker osv osv til barn. Anbefaler også å kanskje legge ved et brev på engelsk, noen bilder og adressen din, så kan det hende du får svar fra mottaker :-) Disse pakkene vil gå til enslige og fattige mødre i Romania Er ikke 100% sikker på logistikken enda, men regner med at jeg kan få sendt det med trailer som kommer via Oslo rundt påsketider :-)
Millapril Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 Dette er bare et supert tiltak! Gleder meg til å lage noen pakker! Har jo en del babytøy, men har gitt bort gravidtøy.. Men leker og tepper har vi alltids noe å gi bort, ja.
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 Dette er så supert, akkurat noe sånn jeg tenkte på! Det blir jo en slags startpakke for nybakte mødre. Tenk at noe som betyr så lite for oss kan bety så mye for noen andre, de har jo lite til ingenting og vi har i overflod. Her skal det pakkes, jeg har sikkert nok til flere startpakker. De skal jaggu få mine ubrukte ammeklær også hehe. Og flasker har jeg så masse av! Bare kjøpe nye tutter så er de good to go :-) Nå ble jeg glad! Dette er skikkelig bra, Samsyn! :-)
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. januar 2008 Må også si at dersom det er noen som ikke ønsker å sende Mor/Barn pakke så er det fullt mulig å sende kun babytøy - bamser - osv osv Det vil da gå til sykehuset som da deler det ut til trengende
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 9. januar 2008 #5 Skrevet 9. januar 2008 Hei. Vi har jo hatt en del turer til Romania med den gruppen jeg er med i også. Vi sitter på en del sko fra Din Sko om det er interessant?? Jeg skal sjekke med de andre om det er ok at jeg sender noe med dere i så fall. Hvor i Romania er dette prosjektet?? Vårt er i Constanta..
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 9. januar 2008 Heisann Sko er helt sikkert veldig aktuelt!! Vi sender til Pascani og Iasi, vet også at det er planer om å inn i Moldova med humanitær hjelp. Men ellers så er det i hovedsak i moldova regionen i Romania som vi "holder til" :-)
heiamagen Skrevet 9. januar 2008 #7 Skrevet 9. januar 2008 Dette er helt genialt! Jeg har masse å gi bort, følger spent med på hvor og når jeg kan levere....
akerselva Skrevet 12. januar 2008 #8 Skrevet 12. januar 2008 hei. Så flott. Har tenkt på dette mange ganger. Hvor skal jeg sende pakken/levere? Trine
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 13. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 13. januar 2008 Har ikke eksakte tid og sted for avlevering enda. Det vil bli rundt påsketider. Men om du ønsker så kan du gå inn på www.go-care.org. Der vil du finne evt. kontaktinfo og adresse om du ønsker å sende pakken direkte til hovedkontoret :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå