michelle **venter gullgutt** Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 Jeg er så glad for at dte har kommet snø i oslo nå. Har veldig lyst til å dra ut å ake, stå på skøyter og sånn, men det er ganske umulig siden jeg ikke er særlig god på skøyter. Men går det ann å ake? Har begynt å få ganske stor mage, men klarer nesten ikke å dy meg. Eller kan det være skadelig/ubehagelig for barnet???
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 Går sikkert greit så lenge du ikke treffer noen store steiner eller hopp på veien..hehe=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå