Gå til innhold

skulka jobben i dag....

*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan*

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg skulka i dag... er så utolig sliten... mensen fra helvete og ingen matlyst. All denne prøvinga har tatt knekken på meg. Jeg blir bare skuffa gang på gang... jeg kjenner meg bare utrolig trist...

huff, det var mye negativt det... sorry for den, men det var deilig å få det ut...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke skulk når du føler deg skikkelig dårlig!

Ta deg en dag å komme deg ovenpå igjen, så kan du gjøre en dobbelt så god jobb i morgen ;)

Skjønner godt at du blir trist og lei av å prøve og ikke få riktig resultat gang på gang. Har ikke noen supre ord til oppmuntring heller, men jeg krysser fingrene for deg nå i allefall.

Lykke til!

Skrevet

Takk:) jeg må ta en skikkelig prat med samboeren min også ang livssituasjonen... jeg trives veldig godt sammen med han men jeg hater jobben og leiligheten vår noe som sef legger en enorm demper på alt..

I dag skal jeg ta den praten jeg er redd får å starte på nytt....

Skrevet

Den kjenner jeg meg igjen i. Året før jeg møtte Thomas hadde jeg en helt forferdelig job å bodde på et grusomt hybelhus... ikke bra i det hele tatt. Var litt pes å bytte jobb ol.. men tro meg! Det er virkelig verdt det! Spesielt om dere vil ha barn. Finn en leilighet som passer dere og en liten en og begynn allerede i dag å søke på nye jobber.

Lykke til! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...