*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 jeg skulka i dag... er så utolig sliten... mensen fra helvete og ingen matlyst. All denne prøvinga har tatt knekken på meg. Jeg blir bare skuffa gang på gang... jeg kjenner meg bare utrolig trist... huff, det var mye negativt det... sorry for den, men det var deilig å få det ut...
Firefly77 Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 Er ikke skulk når du føler deg skikkelig dårlig! Ta deg en dag å komme deg ovenpå igjen, så kan du gjøre en dobbelt så god jobb i morgen Skjønner godt at du blir trist og lei av å prøve og ikke få riktig resultat gang på gang. Har ikke noen supre ord til oppmuntring heller, men jeg krysser fingrene for deg nå i allefall. Lykke til!
*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. januar 2008 Takk:) jeg må ta en skikkelig prat med samboeren min også ang livssituasjonen... jeg trives veldig godt sammen med han men jeg hater jobben og leiligheten vår noe som sef legger en enorm demper på alt.. I dag skal jeg ta den praten jeg er redd får å starte på nytt....
mor.monsen Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 Den kjenner jeg meg igjen i. Året før jeg møtte Thomas hadde jeg en helt forferdelig job å bodde på et grusomt hybelhus... ikke bra i det hele tatt. Var litt pes å bytte jobb ol.. men tro meg! Det er virkelig verdt det! Spesielt om dere vil ha barn. Finn en leilighet som passer dere og en liten en og begynn allerede i dag å søke på nye jobber. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå