Gå til innhold

Nå har jeg lest Foreldre og barn...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Så da vet dere det..... Hi hi hi hi. Nå kan dere lure nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har jeg også:-))

 

Men du, ikke sikkert at vi skal si så mye mer;-)

Skrevet

Det hadde jeg ikke tenkt heller....=0))

Skrevet

jeg har i grunnen ikke lest det.... så da vet dere det ;-)

Skrevet

Ikke lest jeg heller, men jeg lever i det minste i lykkelig uvitenhet;=)

Skrevet

jeg lever i den samme lykkelige uvitenheten så da overlever vi vel ... tror du ikke snulder :-)

Skrevet

Og der står det at 5 åringen er som oftest omgjengelig og at det er lengre mellom raserianfallene......Hmmmmmmmm da tror jeg at jeg må ta med Storebror til legen på utredning. For det stemmer dårlig her.

Synes han er meget humørsyk om dagen jeg.... Men nå blir han jo 6 til sommeren og det er mulig at 6 åringene er litt mer humørsyke???

Skrevet

La meg nå tenke og oppsummere dem jeg har i hus.... hmmm... 2 åringer er humørsyke, 6 åringer er humørsyke, 14 åringer er humørsyke, 16 åringer er VELDIG humørsyke, 19 åringer er humørsyke, 38 åringer er humørsyke og 39 åringer er humørsyke..... og hvis jeg tenker riktig hardt etter så er jammen meg katter på 5 år og 2 år også temmelig humørsyke....

 

Jeg tror du kan la den legeturen vente litt jeg:=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...