mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 Så da vet dere det..... Hi hi hi hi. Nå kan dere lure nå...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 Det har jeg også:-)) Men du, ikke sikkert at vi skal si så mye mer;-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. januar 2008 Det hadde jeg ikke tenkt heller....=0))
dritgrei hei hei! Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 jeg har i grunnen ikke lest det.... så da vet dere det ;-)
♥Snulder Skrevet 7. januar 2008 #5 Skrevet 7. januar 2008 Ikke lest jeg heller, men jeg lever i det minste i lykkelig uvitenhet;=)
dritgrei hei hei! Skrevet 7. januar 2008 #6 Skrevet 7. januar 2008 jeg lever i den samme lykkelige uvitenheten så da overlever vi vel ... tror du ikke snulder :-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 7. januar 2008 Og der står det at 5 åringen er som oftest omgjengelig og at det er lengre mellom raserianfallene......Hmmmmmmmm da tror jeg at jeg må ta med Storebror til legen på utredning. For det stemmer dårlig her. Synes han er meget humørsyk om dagen jeg.... Men nå blir han jo 6 til sommeren og det er mulig at 6 åringene er litt mer humørsyke???
♥Snulder Skrevet 7. januar 2008 #8 Skrevet 7. januar 2008 La meg nå tenke og oppsummere dem jeg har i hus.... hmmm... 2 åringer er humørsyke, 6 åringer er humørsyke, 14 åringer er humørsyke, 16 åringer er VELDIG humørsyke, 19 åringer er humørsyke, 38 åringer er humørsyke og 39 åringer er humørsyke..... og hvis jeg tenker riktig hardt etter så er jammen meg katter på 5 år og 2 år også temmelig humørsyke.... Jeg tror du kan la den legeturen vente litt jeg:=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå