Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 Hvor mye tid bruker dere her? Jeg må si jeg bruker i perioder for mye tid på Dib til tider. Tid jeg kunne brukt på andre fornuftige ting. Flere?
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 Ja - jeg bruker for mye tid her - burde lest en bok istedet. Men med baby i huset har man ofte litt behov for å "prate" med noen når han sover. I tillegg er jeg ofte innom få minutter av gangen, det er alt jeg rekker mellom slagene. Ei bok krever mer ro, tid og konsentrasjon enn Dib, lissom;-P
Gjest Sekretøsa Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 Ja, det gjør jeg. Men hender jeg får ånden over meg og rydder hele huset isteden.. Har en sovebaby, så blir mye dødtid...
Lykke*Li Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 Absolutt....... Er arbeidsledig om dagen og S er i barnehagen....Kunne sikkert brukt mer tid på fornuftige ting! Men huset er rent og ryddig og da er jeg fornøyd
ape Skrevet 7. januar 2008 #5 Skrevet 7. januar 2008 Ja, det hender...Mest når jeg er hjemme på dagtid å leser..Må ha litt pauser også.
Dotten Skrevet 7. januar 2008 #7 Skrevet 7. januar 2008 Bruker nok også for mye tid på Dib innimellom.. Fy meg. Og jeg som sitter her på jobben og greier Er på noen ganger på kvelden også, når snuppa er i seng, og sambo ikke krever oppmerksomhet....! He, he.
pingu...... Skrevet 7. januar 2008 #8 Skrevet 7. januar 2008 jeg bruker mindre og mindre tid her, må innrømme at det var litt vel heftig for et par år siden, men man blir jo møkkalei av forumhelvete tilslutt....nå titter jeg bare innom av og til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå