Gjest venter_på_jenta_mi!*høygravid* Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 Var i dag på sykehuset(ringerike sykehus) for vendingsforsøk etter henvisning fra lege siden snuppa ligger i seteleie... Dette var noe vi ikke hadde så lyst til å gjøre siden det kan ende i haste keisersnitt. Trodde ikke vi hadde noen valg,men da jeg forsiktig spurte om de tok hardt i og om snuppa i magen ville få vondt av det sa legen med en gang at dette var valgfritt å gjøre siden det er risiko forbundet med det. Vi ble kjempe glade å sa da at vi ikke ville forsøke å snu henne,noe som hun skjønte godt. Så spurte hun og overlegen om vi hadde tenkt på setefødsel og ks,sa da at vi helst ville ha ks for å unngå haste keisersnitt og følte det var tryggest for babyen.. Dette var helt greit og de sa dette var opp til oss å avgjøre....! Ble så overrasket over hvor hyggelige de var og hvor mye vi fikk være med å bestemme dette.. Etter å ha lest mange historier om vrange leger og sykehus her trodde jeg dette skulle bli mye verre å få til.. Så tomlene opp til ringerike sykehus! Kjempebra behandling,så nå ser vi fram til ett keisersnitt der om ca 2 uker(10 dager før termin)
<3 qleopatrice <3 Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 Så kjekt å få en dato på når jenta kommer Godt at dere fikk det som dere ville så enkelt å greit !
Gjest venter_på_jenta_mi!*høygravid* Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 Ja vi er veldig fornøyde Moro og godt å vite att a kommer snart. Skulle selvfølgelig ønske att hun lå i hodeleie så det ble normal fødsel,men nå er det ikke sånn så da er det godt det skjer som vi ønsker
Supertea Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 Jeg bruker også ringerike sykehus og vil bare si at jeg er kjempefornøyd med dem! Helt fantastisk oppfølging hos jordmor og blir møtt med masse forståelse
Gjest venter_på_jenta_mi!*høygravid* Skrevet 7. januar 2008 #5 Skrevet 7. januar 2008 Ja det er ekstremt godt å vite att babyen våres blir tatt imot der.. Gikk derfra i dag med en kjempegod følelse i magen,og det å er litt viktig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå