Me & Ne Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #2 Skrevet 7. januar 2008 Ingen som er rundt 2 uker på overtid her? Da er dere jaggu heldige..
canutten Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 stor medfølelse! jeg har fortsatt lenge igjen, men sist gikk jeg 14 dager over. laaaange dager da folk pluttselig bare ringer uten å ha noe å si! trøsten er at du veeeeeeeeeldig snart er i mål!! masse lykke til!
Me & Ne Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. januar 2008 Takk Håper bare jeg slipper å bli satt igang,er så redd for det nå...
canutten Skrevet 7. januar 2008 #5 Skrevet 7. januar 2008 huff ja...ingen tegn enda? Jeg begynte av meg selv den 14 dagen, så ble jeg strippet og da gikk det unna. ikke for sent å starte selv! Jeg er selv litt redd for å bli satt i gang, men det er sikkert uten grunn... de som blir satt igang vet jo ikke hvordan det ville vært hvis de kom i gang selv.. De sier det bare er en ting som hjelper.....så desperat ble jeg imidlertid aldri....
Me & Ne Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 7. januar 2008 Hadde en cm på fredag,og tre cm igår,og han røsket litt ekstra igår, men jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke kjenner noe. Har aldri hatt en kynner engang.. For det kan vel være at jeg stopper opp på tre cm og likevel må settes igang..? Nei,skal på sykehuset i morgen tidlig,denne natta kan bli lang.. :-/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå