bikkemor Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 Jeg skal pusse opp vugga jeg hadde tl det lille nurket i magen. Har bestemt meg for bunnfarge (lerretshvit)men så vil jeg ha noe bamser eller noe annet søtt på.Og casen er den at jeg e elendig til tegne... Så,er et noen som har tips til hvor jegkan få tak i sjablonger evt noe fiffige "klistre på" greier?
tvkrus Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 enne jenta mi har skuvsenga til pappan sin .den har et søskenbarn av han lånt engang å hu pussa den opp hu malet den i en grunn farge sotti fast blider/tegninger med kontaktpapir. vi har brukt senga i snart 7år. men pandoro har mye forsjelige såne ting tror de har nett side også
mine små alver... Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 Det du også kan gjøre er å se på nettet(eller i bøker el) om du finner et motiv du vil bruke.Så kan du ta blåpapir og tegne over og male på fargene seff.ikke så vanskelig når du har streker å følge=)
bikkemor Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. januar 2008 Takker for tips:) Var innom Panduro sine sider og der var detenten spøkelser,dødningehoder eller sånne ornamenter og ingen av de tingene frister på ei vugge...Men den kontaktpapir ideen var ikke dum da.Får tenke litt til og fortsette jakten i denne nett jungelen...
Ladybug~N&E Skrevet 8. januar 2008 #5 Skrevet 8. januar 2008 du kan jo bare kjøpe sånne bamser eller hva du vil ha av tre og lime på eller feste med dobbeltsidig teip. på skeidar får du jo kjøpt sånn gutt/jente tema ting til å feste på senga, skapet osv. du kan jo også ev. kjøpe trebokstaver i navnet som babyen skal ha og feste på enden. noen utstyrsbutikker har slike former og figurer. hobbybutikker også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå