petite fleur Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 Og kan jeg bare sende det i posten, eller må jeg levere det i hånda? Har så utrolig lite lyst til å bevege meg utenfor døra i dag....;-)
Lille Sniff Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 Man trenger ikke sende skattekrt til Nv, de får alle opplysninger direkte fra skattedirektoratet.
Lunajenta og Alvegutten Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 Jeg sendte det bare i posten, regner med at det går greit. De trekker vel 50% skatt av foreldrepengene hvis de mottar de for sent, men jeg har ikke peiling på innen når de må ha mottatt det.. Sendte det før helga jeg, håper det var tidsnok.
Lunajenta og Alvegutten Skrevet 7. januar 2008 #5 Skrevet 7. januar 2008 Spurte jobben jeg, og de sa jeg måtte levere det til nav... Hmm..
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #6 Skrevet 7. januar 2008 Jeg ringte akkurat nav å dem sa de måtte ha skattekort fra den det gjelder. Men hun visste ikke fristen hun heller.. For jeg har fått feil skattekort.. Håper jeg rekker å få nytt..=/ Hun sa bare at jeg måtte lever så fort som mulig..
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #7 Skrevet 7. januar 2008 Ringte nav i dag og spurte om dette, og man trenger ikke å sende det til de.
petite fleur Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 7. januar 2008 I alle dager, dette ble man ikke mye klok av.........;-) Tror jeg sender det til de for sikkerhets skyld!
Lunajenta og Alvegutten Skrevet 7. januar 2008 #9 Skrevet 7. januar 2008 Hehe, nei, det er jammen ikke greit å skjønne seg på disse reglene... Håper det ordner seg for alle og enhver;)
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #10 Skrevet 7. januar 2008 Hehe nei dette ble man ikke mye klok av.. Virker ikke som de forskjellige nav kontorene krever det samme gitt..
♡Anniken&Andreas gullet♡ Skrevet 7. januar 2008 #11 Skrevet 7. januar 2008 Tror det er best om man bare tar en telefon til de jeg. Gjorde det akkurat nå, og JEG trengte ikke å sende det til dem. De hadde fått min tabelltrekk fra ligningskontoret. Og hun hadde det inne på daten sin. Så ta en telefon, så slipper dere evt. bomtur;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå