Gå til innhold

Hva slags system har dere på digitale bilder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud, er jo tusenvis av dem her jo!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har ikke så godt system, vi heller. Men har ett tips som jeg tror er verdt å få med seg: Vi tar jevnlig kopi av alle bildene våre på en dvd/cd og tar den med til svigermor slik at vi har dem et annet sted enn bare i vårt hus. I tilfelle brann eller fullstendig pc-kræsj.

Skrevet

Jeg sorterer dem i mapper f.eks egne mapper til jule bilder, bursdags bilder osv. Også har jeg mapper som heter vår/sommer 07 ol. da blir det ikke så fryktelig mye i en mappe og det er lettere å finne fram. Også har vi egne mapper for bilder som ikke er familie bilder, gubben har f eks en bil mappe..

Skrevet

Ja, det gjør vi også. Hadde vært skikkelig krise å miste alle bildene. Mange minner som blir mer levende med dem...

Skrevet

Jeg bruker Googles Picasa på PC'n. Der har de nå også fått funksjonen web-album, slik at bildene kan lagres på internet (du kan holde dem private). Det er ikke kjempemye plass du får gratis (1024 MB), men man kan kjøpe mer plass. Vet også om flere som lagrer bilder i Utkast på G-mailen sin. Synes disse funksjonene er kjekke ettersom jeg kan hente frem bildene mine på en hvilken som helst PC med internettilgang.

Skrevet

Glemte å si at for å spare litt på lagringsplassen så må man jo ikke laste opp ALT, jeg har sortert vekk bilder der det er mange like, halveis misslykkede, ikke så interessante etc., man tar jo så mange bilder med digitalkamera, nesten så jeg savner de gamle filmene med 37 bilder.

Skrevet

lagrer dem på forskjellige mapper på dataen, så brenner jeg dem på cdr og så legger jeg dem inn på minne boksen min på fotoknudsen.. så jeg skal ikke miste noen bilder hvis det skjer noe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...