En snupp - og en knert i magen Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 Når begynte dere å gå opp i vekt? Dette å gå opp "mye" er jo litt individuelt fra person til person, men det gjelder kanskje også når man begynner å gå opp?
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 jeg gikk opp 20 kg de siste mnd. men 15 av de gikk jeg nedigjen det første halve året etter at han var født siden det meste var vann. Men hadde også den litt teite tanken at "jaja, jeg skal jo gå opp masse uansett, så hvorfor ikke bare spise mye snop", hehe... Skal ikke gjør samme feilien igjen! gikk tilsammen opp 27 kg, det begynte i ca uke 14.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 Jeg har iikke vært en av de som panisk har fulgt vekta, men merket jo at magen og alt ble større kjapt rundt uke 18, men har jevnt over gått opp hele tiden egentlig. Var hos legen i forrige uke og da hadde jeg gått opp 8 kg og jeg er i uke 21 nå. Har hatt masse kvalme og ikke spist mye i det hele tatt og er ikke glad i snop, så det kommer nok uansett ;-)
SuperMoM <3 Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 Jeg gikk opp 27 kilo første svangerskap. Husker ikke helt når tid det var jeg begynte å fyke opp,men tror det var ganske tidlig. Nå har jeg ikke gått opp noe.Har gått ned 5-6 kilo derimot.Er i uke 15+5. Nekter å gå opp like mye,så skal trene atpåtil..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå