Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 Hvilken termin ville dere stolt på når det er to uker forskjell og det finnes ikke tvil egentlig, men samtidig så har jo sykehuset moderne ul apparater. Vi mener 100% at vi er i uke 40 + 2 mens ul sier uke 38 + 2. Har enorme kynnere og magen er nesten konstant hard og det er mye liv i lille jenta, men det er enormt slitsomt og jeg orker knapt ut av sengen. Sikkert mange som har det mye verre, men jeg har ikke barn fra før og vet ikke hva som er normalt. Jordmoren min er og har vært sykemeldt den siste mnd så jeg er bare hos legen og der skal det gå så fort så jeg føler ikke jeg får de svarene jeg søker etter. Dere som har født før og var usikker på termin, hvilken termin fødte dere i forhold til?? Hun kommer når hun er klar vet jeg jo, men huff jeg liker ikke å ikke ha kontroll. Det er det eneste som skremmer vettet av meg, jeg vet ikke hva som venter på fødestua liksom.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 Jeg hadde mens-termin den 8 UL-termin den 24 Fødte den 14 Da sa barnelegen på kontrollen dagen etter; "du har nok født ei uke på overtid du"
lengsel er over termin Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 min egen termin er 11 dager før ul,men jeg går ut fra ul for da blir det mindre ventetid om lille vil komme ut før..
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 Tror nok du skal stole på ultralydterminen! de har jo faste mål de går etter. Selv om du er sikker på når siste menstruasjon var, så kan du umulig vite akkurat når egget ble befruktet. De fleste vet jo siste mens, så visst det var bra nok hadde de vel ikke brydd seg med å finne ut av termin på ultralyd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå