Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 Jeg er snart uke 18 og jeg synes ikke jeg har noe mage. Bitte litt bare. Når kommer den magen?
Andrebolleiovnen Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 Jeg ser stor forskjell på bildet jeg tok fra uke 10-16. Se på profilen min. Og jeg har alltid hadt litt mage fra før:) Mamma var her i jula og sa at det ikke var tvil om at jeg var gravid ihvertfall:)
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 Første svangerskap: ca uke 18-20 Andre svangerskap: ca uke 16 (altså sånn at folk kunne se at jeg var gravid) Men kulemagen kom ikke før etter uke 20 nå heller selv om jeg er 2.gangs. Nå har jeg stor babymage og er 28 uker i morra Var egentlig ikke så mye mindre i første sv.skap rundt denne tiden.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #5 Skrevet 7. januar 2008 Takk. Da kommer vel den kulemagen snart. Har jo litt mage nå, men ingen gravidmage, synes jeg. Men kan ikke gå med vanlige bukser lengre, blir for trangt. Om morgenen er magen minst, og så blir den større utover dagen og kvelden.
Supertea Skrevet 7. januar 2008 #6 Skrevet 7. januar 2008 Er førstegangs og fikk mage i uke 12! Nå er jeg 6 måneder på vei og grisesvær
-lucy- Skrevet 7. januar 2008 #7 Skrevet 7. januar 2008 min poppet virkelig ut i uke 17-18, nesten bare over et par dager. nå ser den ut som en ordentilg gravidemage, men må ha trang topp på meg for at den virkelig skal synes. Så stas!!!!
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #8 Skrevet 7. januar 2008 Er i uke 20. Har bra mage på kveldene, men ganske så flat om morran. Jeg synes DET er frustrerende. Ser det er mange som skriver her at de blir kalt tjukka osv på denne tiden. Det er jo ikke noe hyggelig da. Ganske frekt; men jeg misunner de som har fått slik mage at det vises utenpå klærne, for det gjør det nemlig ikke til meg. Var på slik svangerskapsgruppe i dag. Møtte andre som har termin omtrent samtidig som meg. Det var ei som skal ha nesten en mnd før meg, og hun vistes det godt på. De andre som skal ha nesten samtidig som meg, vistes det også på synes jeg. Kanskje ei som ikke hadde så mye mage, men iallefall. Jeg følte meg nesten litt utenfor. Nå var alle disse flergangs da, og jeg er førstegangs og veldig slank fra før, men likevel. Gleder meg til magen vises mer!
BabyButterfly<3fødeklar Skrevet 7. januar 2008 #9 Skrevet 7. januar 2008 Har ikke noe særlig til mage jeg heller for å si det sånn.. er 18+3. Men har merket de siste par ukene at den har vokst littegranne. Likevel er det bare jeg og de nærmeste som ser noen forskjell... Det er liksom ikke "Oj, shit, du er gravid ass" enda
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #10 Skrevet 7. januar 2008 Nei, ikke til meg heller. Jeg er i uke 20. Men en kompis av sambo bemerket det i jula da jeg hadde tunika som var litt stram. Han sa at nå vistes det for han var vant til at jeg er så tynn ellers. Så jeg ble kjempe glad for at han så det!! Er så vant til å høre at jeg er tynn som ei sild, mager, spinkel osv. Noe jeg ikke akkurat vil si at jeg er . Er ganske høy da, men iallefall, så blir jeg veldig glad når jeg får høre at jeg begynner å bli tjukk faktisk.
Supermamm Skrevet 7. januar 2008 #11 Skrevet 7. januar 2008 Er i uke 17 og jeg ser bare ut som jeg gjør til vanlig når jeg akkurat har spist middag, altså litt småfeit, hehe: ) Sist var jeg strammere i fisken og fikk nok mer babykul på magen rundt denne tiden. Venter spent på at det skal synes nå! : )
*Super*Mamman* Skrevet 7. januar 2008 #12 Skrevet 7. januar 2008 Jeg fikk mage tidlig denne gangen. Hadde tydelig kul i uke 16, hadde da symfysemål på hele 25 cm... Ligger bilder på profilen min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå