råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 Har så vondt for å gå og å sitte! har vondt i setet og det går liksom nedover bak på lårene ned til knærne. men ikke høyere opp en korsryggen.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 Det kan det være, eller det kan være isjas, eller noe annet. Ta deg en tur til legen så finner de det nok ut med disse "belastningstestene". Lykke til!
Piraka Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 Ja, det høres veldig ut som det. Ta kontakt med legen din, eller direkte med manuell terapeut, for å få råd til hvordan du kan forebygge flere plager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå