Gå til innhold

Dag 76 i dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

... og begynner nesten å bli litt forbanna over at mensen ikke kan komme!

Prøve å gjøre det riktig ved å ikke tenke på at den ikke kommer, men det er myyye lettere sagt enn gjort!

Heldigvis skal jeg på ul. etterhvert, men har hørt at den gyn. jeg skal til har skikkelig lange ventelister!

(...og jeg er ikke gravid, det har 4 tester slått fast...)

Noen som har noen tips? Hehe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen svar, ingen tips, ville bare sende deg en trøsteklem! :)

Skrevet

Åååå! Så koselig :))

*klemmer tilbake*

Satt stor pris på den!

Skrevet

Føle me deg der ja.må være kjipt og vent på tr,for og prøve på nytt. Stor trøsteklem.

Skrevet

Jeg er ikke prøver... men vi hopper en del av i svingen da, så risikoen er der alltids. Derfor tillater jeg meg å svare deg her inne på bli gravir, he he!

Du er ikke alene... Jeg er på dag 77 i min syklus! For noen dager siden begynte jeg å få mensmurringer i nedre region av magen, og noen rare stikninger/strålinger som kommer i ny og ne, som går fra nedre del av magen og oppover mot navlen i høyde. Jeg har hatt ca 60 dagers sykluser siden jeg sluttet på pillen, og har ordnet meg time hos legen 21 januar, men det er jo så lenge til! Jeg ønsker å få sjekket om jeg har pcos, for jeg har så mange av symptomene... Jeg har ikke tatt noen test, for jeg synes det er så usannsynlig at jeg skulle bli gravid... Kanskje kommer mensen før legetimen, kanskje ikke. Kanskje lettere å slå i bordet hos legen med 80 dagers syklus?

Jeg håper i allefall at en diagnose skal gjøre det lettere for meg å planlegge framover. Jeg vil vite hva som er galt! Og dersom jeg har f.eks. pcos så kan jeg få med meg samboeren min på å planlegge barn. Han tror nemlig at alt må være på plass og at alt må være opplevd FØR man får barn, og at for å bli gravid så sier man bare "nå vil jeg bli gravid" og så skjer det...

(huff, dette blir et lenger svar enn jeg trodde, men det er godt å få lettet litt på seg!)

Jeg sa til han for noen dager siden, at jeg var på dag 72 i suklusen (da) og at normale sykluser var 28-35 dager. Han sa at vi måtte finne ut om det virkelig var noe galt med meg, slik som jag har bekymret meg for. Da svarte jeg at det ER noe galt med meg, det er jo lett å se, pga all hårveksten og kvisene og de uregelmessige syklusene osv. Jeg har bare ikke fått noen diagnose enda... Det kan jo fremdeles være andre grunner til plagene mine... Men jeg tror han fikk litt å tenke på der. Så kanskje jeg får komme inn til dere prøvere senere i år, håper jeg.

Men til Juicy, jeg har ikke noen tips til deg! Sender deg en medfølelsesklem! :-)

Skrevet

Får begynne å svare deg fra toppen av meldinga Tweak :))

Ang. smertene, har jeg egentlig hatt det nå siden ca dag 30... Altså mensmurringer i 45 dager! Ikke bra...

Jeg var hos legen i forrige uke, og hun sa at det var en mulighet for at jeg kanskje hadde pcos, men det eneste symptomet jeg hadde var at jeg ikke hadde fått mensen. (Andre "viktige" symptomer hun dro fram var overvekt og kraftig hårvekst)

Men pga min bekymring valgte hun å sende en henvisning til gyn. bare sånn at vi skulle få bekreftet/avkreftet noe...

Stakkars samboeren min, når jeg sa det til han, så ble han kjemperedd! Han er så redd for at det er noe galt med meg! Søt han er...

Du får ha masse lykke til hos legen! Enig med deg at det er lenge til...

Hold meg oppdatert :)) Både før og etter legetimen!

**Medfølelsesklem til deg også**

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...