råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 Har ca. 200 000 kr til rådighet. må være plass til 2-3 barn i baksetet. stort bagasjerom. gjerne 4x4 litt sånn høy bil liksom.....(her er faguttrykkene inne ja...heheh:)) ikkje kjørt allverden km. og ikke alt for gammel. hvilke biler skal jeg kikke på? Har jo ikke peiling jeg.....
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 Vi kjøpte en Opel Zafira i sommer... 7 seter, men man kan bare bruke 5 av dem.. Ve er knall fornøyd!
storebror og junibaby=) Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 nå har ikke jeg noe spes greie på biler med 4x4 men om jeg skulle valgte en vanlig bil nå i dag,ville jeg sett på toyota avensis. Veldig driftsikre biler og meget romslig.Den romsligste av vanlige stv. jeg har sett ihevrtfall
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 Heter kanskje SUV det du mener. Men sett inn kriteriene dine på avansert søk på finn.no så får du frem masse alternativer:) Ellers har jeg få kunnskaper å hjelpe deg med, hehe:)
Kakeåndsen Skrevet 7. januar 2008 #5 Skrevet 7. januar 2008 Vi kommer til å gå for en SAAB 9-5 stasjonsvogn. Det er ikke en SUV, men en utrolig god og driftssikker bil. Sambo kjørte en som firmabil i 4-5 år, og det var aldri noe problemer med den til tross for at den gikk over 400.000 km. Romslig baksete og bagasjerom. God plass i fremsetet (har en lang mann;-)). For 200 TNOK får man en 2002-2003 modell som faktisk ikke har gått så veldig langt. Med turbo;-) Morsom bil å kjøre, og sikker. Nå bor jo jeg på Østlandet med masse vilt som løper i veien, og da setter jeg pris på at 9-5 er designet for at elgen skal rulle opp på taket og ikke gå gjennom frontruta bla. Bare venter på at banken skal bli med meg å kjøpe ny bil jeg;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå