Gå til innhold

SATAN,...

Anbefalte innlegg

Skrevet

sorry ordbruken, men var til lege på kontroll nå. hun skulle sjekke fosterleie og hun klemte så sinnsykt hardt når hun skulle kjenne. og spesielt etter hodet. satte fingrene ned og trykte dem GODT ned! Hadde mest lyst å rope ut, men klarte å holde meg. det gjorde VONDT!!!!

ungen sparka og styra på, h*n la GODT merke til det h*n også!! Andre som har opplevd dette vondt?

jeg har jammen mange kynnere og menssmerter etter kontrollen. kanskje hun framskynder litt, hehehe :P

er 35+5 idag jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oi, det hørtes ikke bra ut. jeg har fått sjekka leie to ganger nå, det har aldri gjort vondt. men det er mange uforsiktige folk der ute, også er vi kanskje litt overforsiktige når vi klemmer på magen ;)

Skrevet

nei sist jeg sjekka leie var det ikke vondt i det hele tatt. Har flytta så har fått lege istedet for jordmor, og det var ganske tydelig at hun var litt usikker. For hun har nok ikke funnet ut hvordan h*n lå har det ikke vært for at jeg fortalte litt. For h*n ligger helt likedan som h*n lå ved sist kontroll i desember.

Men det var så vondt, spesielt når hun skulle sjekke hodet. også er det nødvendig å knuse skambenet for å finne toppen på det? puuh.. gruer meg til neste kontroll, og jeg har da alltid hatt høy smerteterskel.

har ennå menssmerter etter det jeg. så jeg ligger på sofaen og prøver å slappe av litt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...