Chiabatta Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 Hvis dere pleier å lage mat og bake, hva er lurt å ha liggende?
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 Har bestandig kjøttdeig liggende...
Reflexia Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 kjøttdeig,ost, pizza is og rundstykker er jo ikke så mange bakevarer som skal ligge i fryseren..
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #5 Skrevet 7. januar 2008 Her har vi ingenting i fryseren. Men jeg har alltid en slik "ferdigpakke" av en eller annen kake. Den rører jeg sammen på noen minutter. Alltid godt med noen nybakt.
Reflexia Skrevet 7. januar 2008 #6 Skrevet 7. januar 2008 men sånn ellers bruker jeg å ha egg,mel ,tørrgjær,sukker,kakao ,melk,ris og poteter liggende...
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #7 Skrevet 7. januar 2008 Kapteinens fylte rødspette, kyllingfilet, kjøttdeig, fiskegrateng og brød;)
Babyfacepsycho Skrevet 7. januar 2008 #8 Skrevet 7. januar 2008 Brød, kjøttdei, kylling filèt, bacon, flesk, kassler, pølser pleier vi alltid og ha i fryseren. Men det er fordi vi pleier og handle i sverige, og da handler vi inn ganske stort sånn 1 gang i mnd, annen hver mnd, så da har vi det meste i fryseren så trenger vi ikke handle kjøtt og sånne ting så ofte. =)
Kaffemocca Skrevet 7. januar 2008 #9 Skrevet 7. januar 2008 Har alltid: karbonadedeig, baon, kyllingfile, torsk, fiskepinner og makrell.
Piraka Skrevet 7. januar 2008 #10 Skrevet 7. januar 2008 Frosne grønnsaker. Særlig erter er best når de er frosne. Det sier selv kokkene. Ellers har vi frossen ferdig-fiskesuppe,ferdige fiskegryter, kjøttdeig, kjøttboller, fiskekaker, fiskefilet og ferdigpizza til nødsbruk. Utenom fryseren: Bokser med tomater, fiskeboller, noen posesupper, makaroni, pasta, lasagneplater, poteter, friske grønnsaker, grøtris, ris, bokser med mais, mel og margarin til sauser. Stort sett det.
Piraka Skrevet 7. januar 2008 #11 Skrevet 7. januar 2008 Altså erter er ikke best når de er frosne, men etter at de er tint opp, da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå