mamma love Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 Noen som har vogntips? En som ikke er så stor og kanskje lett?
Endelig 4 i familien :=) Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 Hei! Vi kjøpte Emmaljunga Duo Edge til nurket vårt etter å ha fått flere anbefalinger fra venner og kjente. Den er ikke etter vår mening tung på noe sett og vis, men den er ikke den minste vogna på markedet da... og det er etter min mening greit mtp å ha plass til voksipose til høsten/vinteren. Har termin i juni, og vi ble anbefalt å bestille i god tid ettersom at det kan ta litt tid å få den vogna du/dere ønsker dere. Du kan gå inn på www.emmaljunga.no og se litt der og forhåpentligvis bli litt klokere mtp valget av vogn.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 Vi har bestilt Teutona Spirit S3 til gutten vår, utrolig lett og hendig vogn. Den har tre hjul og håndbrems. Veldig greit å bestille på lilleprinsen.no, der kan mann få velge blandt mange farger og stiler. Vognen bestilles fra Tyskland, så det tar litt tid og få den..
Hvitkløver2020 Skrevet 8. januar 2008 #4 Skrevet 8. januar 2008 Jeg har termin den 4.april. har ei simovogn fra storebror, født -06. Denne blir brukt i barnehagen til soving.. Så jeg har kjøpt bag til Quinny speedi vogna, den er lett og med tre hjul, det fremste kan svinge 360 grader men kan også låses. Håndbrems også.. men denne vognen er ikke særlig bra på vinterføre så til høsten tenker jeg vi beg med simo- vogna=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå