Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg fikk mens dn 27des,går d an at eg ha el aleree i helga?eg ha hadt ondt i ryggen,luft i mage,utflod.men d el slime dåkk skriv om har eg aldri hatt.må en ha d?håpa eg ha el i hælga,og at eg bi gravide! Åsså dn kjipe ventinga ijen da.og et spm til, når en har el,får man ondt på sian,rundt eggstokkan?han holdt mg dr i går,og d gjorde vondt.håpe d e el,og ikke noen betenelse.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg merker ingenting/lite til eggløsning. Noe el-slim har jeg aldri lagt merke til. For meg måtte det el-tester til for å finne el.

Et tips til deg: jeg synes det er vanskelig å lese innleggene dine når du dropper bokstaver og skriver på dialekt. Kanskje det er flere som synes det samme? Kan hende flere leser og svarer innleggene dine hvis du skriver bokmål/nynorsk? Ikke kritikk, bare et råd. :)

Skrevet

Sjekk ut El-kalkulatoren på babyverden.no

De fleste har EL 14dager før forventet mens

Ikke alle som kjenner EL og ikke alle som har EL-slim. Er sikkert like vanlig å ikke ha det som å ha det.

Lykke til!!

Skrevet

Hvis du har 28 dagers syklusen, så ser det slik ut:

Din fruktbare periode er: 07.01.2008 - 12.01.2008

Eggløsningen finner sted: 10.01.2008

Termin: 04.10.2008

Skrevet

Ok,takk for råd:-) tenker på det der når jeg skriver også..i trønderlag bruke vi mye forkotelser.har lest inleggene dine,du er gravide?heldige du:-)

Skrevet

Takke for svar:-) skal virkeli kose meg denne uken da,hehe.hvis han får d til:-)har tatt hostesaft i helgen og.begynne og bli litt desperat her ja.lå oppned i går også,hehe.

Skrevet

Ja, jeg er gravid. 6 uker i dag, jammen går tiden saaakte! :)

Ps: jeg lå med to puter under rompa og beina oppetter veggen da jeg ble gravid. Og vi hadde ikke sex under el heller.

Skrevet

Tiden går sakte de første tre mnd ja.da vente man på mage.men så går det fort! Hehe,lå med en stor handuk bretta under rompa eg da,hehe.rart d ska ta så lang tid.med ho sista ble d pang med en gang,t.o.m med prev! Nå har d tatt ca 1år snart.men har hatt betenelse i livmora,så d har vel noe og si også.

Skrevet

Har foresten hørt at man skal ikke tisse en stund etter sex,stemme dette? Eg holde meg en stund ettepå.

Skrevet

Tissing vet jeg ikke så mye om, men i og med at jeg lå med beina i været i en halvtime så måtte jeg jo holde meg :)

Skrevet

Hehe,syns jeg ser d for meg. Følte meg ganske teit i går,m føttene i været..men gjør det for en god sak da:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...