Gå til innhold

Blir snart gal her...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk mensen på fredag, og hadde denne i ca 1 døgn. Ikke så kraftig som tidligere. Etter det stoppet det opp, og det har bar vært litt på papiret de siste to dagene. Har ikke har klumper i heller som jeg altid har hatt før.

Vil bli ferdig med denne, slik at vi kan starte neste pp...

er skikkelig trøtt, og er veldig følsom overfor lukter, noe jeg ikke har vært tidligere. Tett i nesen uten å være forkjølet, konstat sulten..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du testa da?? Kan jo være en festeblødning!?

Lykke til!!

Skrevet

Jeg her ikke testet nei. Dersom jeg er gravid, kan jeg max være 1 1/2 uke på vei. Litt tid å teste kanskje?

Jeg håper jo at det er en festeblødning.Når kommer de? Hos meg kom de i tilfelle en uke etter.

Så er det dette MEN... Har ikke så mangen andre symptom så jeg får de til uken om jeg kjøper en test. Og surre hue som jeg er har ikke peiling om når EL var eller når IKM skulle vært... Jeg føler meg litt dum som driver på som dette.. Må kanskje bare ta en test så er jeg sikker.

Skrevet

Spennende da!! Er ikke helt sikker på når festeblødningen er i forhold til EL jeg.

Lykke til!!

Håper det sitter en spire hos deg! :)

Skrevet

Det håper jeg og på. Må vist bare gå til apoteket å kjøpe en test før jeg blir smågal...

Hvordan går det med deg da?

Skrevet

Jaja. Da krøp jeg til korset og kjøpte meg en test igår som var negativ.. er det for tidlig å teste? Når kan en beg å teste seg? Føler ikke jeg har hatt skikkelig mens denne mnd. I dag er jeg kvalm og uggen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...