Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 Det er vel kanskje vanskelig for dere å svare på hva som er normalt, men jeg prøver for å se om andre har samme erfaring. De siste dagene har jeg hatt smerter i høyre eggstokk. Ikke så vonde at jeg tror den sprekker, men vonde nok. Er jo litt bekymra for at det kan være svangerskap utenfor livmoren. Men da ville det kanskje vært enda mer vondt? Det er sikkert helt normalt, men siden vi har dette fine forumet så spør jeg.
Juicy med spirer! Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 Jeg har også skikkelig smerter i underlivet, men har egentlig bare tenkt at det er pga sein mensen. Var hos legen, og hun sendte med til gyn. for innvendig ul. Hun sa det kanskje kunne være en cyste på eggstokkene som gjorde sånn at egget ikke ble sluppet og at det var derfor jeg hadde lang syklus. Har du også lang/uregelmessig syklus?
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. januar 2008 Nei, jeg er gravid. 6 uker idag. Håper alt er bra. Smertene har gitt seg litt nå, og det hadde de vel ikke hvis det var noe som vokste i egglederen?
Line-80 Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 Jeg hadde det også sånn i begynnelsen av svangerskapet. Har du vært til vanlig gynekologisk undersøkelse? Legen gjorde det på meg, og mente da at han kunne avkrefte at graviditeten var utfor livmora (for det var også det jeg fryktet). Husker ikke etter hvor mange uker disse smertene ga seg. Etter det har jeg ikke hatt disse smertene igjen, og er nå i uke 39
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. januar 2008 Takk for svar. Smertene har gitt seg litt nå, er mer øm nå. Kan være det er luftsmerter. Skal til legen onsdag og får vel lufte bekymringene mine der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå