Salat Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 Og det er så vanvittig trist. Vi har lett absolutt overalt, i over et år. Mannen tror jenta vår har kastet den, da det var en periode hun kastet ting i søpla og i do i ett kjør. Og det er ingen som har kopi. Vi har hvertfall lært, og tar nå kopi av absolutt alt.
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 åååh,så trist Har vært sånn her og at snuppa har kasta mye i søpla og tror det har gått mye som ikke skal kastes for å si det sånn ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå