MoTe Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 Har nettopp kommet hjem fra sykehuset nå og de har satt i gang fødselen min, så nå går jeg med et katater som de har ført opp i livmorhalsen min. Og denne skal jeg gå med til i morgen, og har den ikke falt ut til da så begynner de med å sette tabletter istedenfor. Så har derfor fått perm fra sykehuset til kl 14 i morra, men faller kateteret ut før den tid må jeg inn. Så ble litt stressa istad når de bestemte seg for å sette igang, hadde egentlig overtidskontroll til fredag men de så ikke noe poeng i å vente siden jeg var der i dag. Er 9 dager over termin idag... Så nå er jeg spent asså, uff!!!!
li77 Skrevet 7. januar 2008 #5 Skrevet 7. januar 2008 Ble satt i gang med førstemann, men fikk tablett opp i skjeden med en gang, de sa jeg kunne trenge både to og tre tabletter, men dro hjem og to timer senere var det 3 min mellom riene..gikk akkurat 12 timer fra tablett til gutten min var ute, så må du få det, har ihvertfall jeg gode erfaringer med det!Nummer to kom av seg selv og nå er det 9 uker til termin med nummer tre!!! Lykke til da")
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #6 Skrevet 7. januar 2008 Er det ikke Foley-kateter det heter, da? En slags liten ballong som blir ført opp i indre mormunn for å utvide og modne den? Har ei venninne som fikk en sånn, og hun kom i fødsel samme natt. Ønsker deg igjen lykke til, håper du er kjapt ferdig!
mammaen til Helle+2 i magen Skrevet 7. januar 2008 #7 Skrevet 7. januar 2008 Et vanlig urinkateter altså...? hm..
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 7. januar 2008 #8 Skrevet 7. januar 2008 sender deg masse lykke til. Så spennende da.
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #9 Skrevet 7. januar 2008 Som et urinkateter, men det blir jo satt inn i mormunnen, ikke i urinrøret. Skal påvirke mormunnen til åpning.
MoTe Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #10 Skrevet 7. januar 2008 ja det er helt riktig det som bringebæret skriver, det er en lang tynn slange med en ballong i enden som de har ført opp i kjeden ved livmormunnen. Og den ballongen har de fyllt med saltvann, og hensikten er da at jeg skal modnes og mormunnen skal åpne seg. Og visst kateteret faller ut er det et godt tegn da det vil si at ting har begynt å skje. Men om den ikke har falt ut til kl 14 i morgen blir jeg lagt inn og da prøver de å sette igang med piller..... Så det blir en spennende kveld og natt, så for vi se om det skjer noe.
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 7. januar 2008 #11 Skrevet 7. januar 2008 Oj så spennende. Lykke lykke til
melkekua™ Skrevet 7. januar 2008 #13 Skrevet 7. januar 2008 Så spennende da! Lykke til ) Håper ting setter seg igang for deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå