Gå til innhold

til dritt kjærringa på NAV

Anbefalte innlegg

Skrevet

kjære kjærring

det går ann å være litt hyggelig. ikke uffe deg og virke så vanvittig oppgitt når noen ringer for å spørre om noe. det er en grunn til at man spør. skaff deg en ny jobb der du slipper prate med folk.

hilsen sinna gravid som prøver å svelge tårene(vondt i halsen pga deg)

kjærring altså!!! hadde så lyst til å si noe dritt til henne. uffet seg omtrent fra jeg sa hei. var ikke intressert i å fortelle meg når jeg startet permismjon, det var kun snakk i uker og tall.

greit så er jeg kort og dum og sjønner lite, men det går ann å hjelpe de dumme også eller.

håper der ikke har like sur og grinete saksbehandler som jeg har.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner hva du mener! Typisk offentlige kontor.... Slet med dette selv.

Du må bare tenke at dette er en dame som dessverre ikke gjør jobben sin særlig bra. Hun som haret problem og ikke du!

Skrevet

Møtte ei oppgitt kjærring der en gang jeg ringte jeg også.

Det begynte nesten før jeg sa hei, så det må ha vært tlf før meg,

men det skal da gå ann og oppføre seg for det.

Når man legger på med en kunde, skal denne glemmes når neste kommer inn spør du meg

Skrevet

Hiver meg på her. Fikk elendig hjelp når jeg prøvde å få svar fra nav, dama var sur, grinette og utålmodig, og ville allerhelst at jeg skulle prøve å finne svar selv på internett. Men det er ikke bare lett å finne ut av det som står på nettsidene deres heller, og de får faktisk betalt nettopp for å hjelpe oss med våre spørsmål.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...