Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 Mesoft 10x10 som du kjøper på apoteket for ca 20kroner. Da får du ca 100stk som du kan ha vann og eventuelt olje på :-) Funker helt supert, myke og gode, og helt uten ekle tilsetningsstoffer.
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 Jeg foretrekker Dermica og Simple sine.....gode, myke, store og milde.
ana baroma Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 Ja, mesoft er fine:) Hjemme bruker jeg enten det eller sånne papirservietter fra Ica. Ellers har jeg noen prøvepakker på diverse typer som brukes når vi er ute på tur. Og ærlig talt merker jeg liten forskjell:)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 7. januar 2008 #5 Skrevet 7. januar 2008 Tar jeg ikke helt feil tror jeg coop x-tra sine har vunnet noen tester. Har minst av alle disse fy-fy stoffene..
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 7. januar 2008 #6 Skrevet 7. januar 2008 Vi bruker de x-tra fra coop når vi er ute på tur.
Piraka Skrevet 7. januar 2008 #7 Skrevet 7. januar 2008 Coop sine er best. Har prøvd flere varianter.
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #8 Skrevet 7. januar 2008 Her er link til en stor test: http://pub.tv2.no/nettavisen/hjelperdeg/tester/klaerogutstyr/barn/ article646356.ece Anbefaler også mesoft kompresser. Fungerer fint som våtservietter, du fukter dem bare og putter dem i en liten pose. Vips! Våtservietter Har også simple våtservietter, men brukes uhyre sjeldent (kun til nøds).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå