Gå til innhold

Lite hcg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei,

er det noen som vet om kroppen kan være tregere med å produsere hcg dersom det er sykdom i kroppen samtidig som man blir gravid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann:)

Vet ikke om det er sånn desverre, men lurer litt på det samme....hadde el 17.12 ikm rundt 31.12, ingen tr enda....hmmm, testet negativt igjen i dag tidlig....har vært småforkjølt å syk i romjula....

merkelig

Skrevet

Vet ikke akkurat det, men jeg kan bare si at da jeg var gravid med sønnen min (han er 20 mnd. nå) så testet jeg negativt 3 ganger etter IKM.... tok CB digital-test 3, 5 og 7 dager over IKM. Men siden ingen mens kom, så var det jo et lite håp. SÅ 12 dager over IKM lyste det "GRAVID" mot meg.... Så jeg produserte hcg temmelig sent.

Så det er jo håp så lenge mensen ikke kommer... Lykke til.

Skrevet

problemet er at jeg hadde tr 21. desember. Eller tror det kanskje var det, er ikke sikker... det var veldig rart, hadde den kun i 1,5 dager og det har aldri hendt før. Før jeg fikk tr hadde jeg ekstremt ømme pupper, og det har jeg aldri hatt før. Siden da har kroppen min vært rar, mensliknende symptomer selv om det ikke er EL enda en gang (er vel i dag) og dersom jeg finner rett så er livmortappen høyt oppe og hard. Skjønner ingenting jeg... men testen jeg tok på fredag var negativ

Skrevet

Tror ikke det har noen sammenheng uten å vite det sikkert. Testet positivt 5 dager før ikm og er skikkelig forkjølet, tette bihuler og småfeber. I

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...