Gjest Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 Dere som nå er hjemme/sykemeldte. Hva gjør dere for å få tiden til å gå? Det er jo litt begrenset hva en kan finne på med den store magen og tunge kroppen. Det er så mye jeg har lyst til men rett og slett ikke orker, lange gåturer/lett trening, male barnerommet, ut å rydde i hagen (lite snø her på vestlandet), bare det å komme seg ut på litt shopping er jo et mareritt, må tisse hvert 10 min føler jeg... Så fortell meg hva dere finner på om dagene, kanskje vi kan få litt inspirasjon av hverandre..
Annika og Marikken Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 Har nettop utøst mitt hjerte i et langt innlegg her, men svarer litt til deg også. Hvor langt er du? Selv er jeg 33+2 idag, og kjenner litt på det samme. Har malt og dullet og tullet endel innimellom, ofte med den konsekvensen at jeg har lagt rett ut og følt meg direkte syk dagen etter. Har nok lett for å ta litt for hardt i og trosse smerter og ubehag bare for å få gjort noe, og så får man smake konsekvensene... Nei det er nok sånn at det ikke er så veldig mye man kan gjøre med den store magen og tunge kroppen. Jeg gikk en laaang tur igår, (dvs 3 km) holdt på å dø så vondt var det, hadde kynnere i ett strekk, og bekkenet verket og idag er beina hovne som elefantbein. Men det var godt for psyken. (Anbefales likevel ikke, hehe) Liker du håndarbeid? Jeg syns det er enormt koselig å strikke små enkle plagg. Går liksom så fort til de små krypene...lykke til!
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 Er i uke 30 nå.. vært sykemeldt i 2 uker og kjeder meg allerede.. Er ikke så ivrig på håndarbeid, men prøver da å få sydd noen gardiner til barnerommet.. Jeg syns liksom ikke jeg kan planlegge noe heller, enkelte netter sover jeg ufattelig dårlig og da er dagen etter ødelagt, det blir dessverre mye sofasliting, men på den andre siden så er det jo ikke såå lenge til guttene mine kommer og da går vel dagene kjempefort
bøllefrøene Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 hei, er i uke 30... har vært sykemeldt siden uke 20... trodde det skulle bli helt jævli kjedelig.. men etter noen uker klarte jeg å slå meg til ro med at jeg ikke skulle jobbe. var i god form i begynnelsen og var mye på shopping og turer.. har mange venner som er hjemme i permisjon så brukte mye tid med de. i tilegg har samboeren min og jeg solgt to leil og kjøpt ny... så har organisert mye og hatt mitt lille hjemmekontor:) merket det var deilig å slå seg til ro i ny leil i beg. av desember.. Nå har jeg venninne/nabo som går hjemme..vi bruker mye tid sammen. blir gal av bare å være alene.. mye tid til soving.. sover dårlig på natta og stresser ikke på morgen.. ser mye tv og dvd, i tilegg blir det jo mye nettet da. gjorde mye innkjøp før jul, noe jeg er glad for nå.. kjenner at jeg ikke orker å drive med så mye av det nå.. fått oss bil nå.. det gjør jo livet ganske mye enklere.. sparer mye energi på det. har tenkt til å bruke de siste ukene/mnd på å slappe av, se tv, henge med naboen, forberede det siste ( har bare noen innkjøp igjen og har vasket alt). i tillegg kanksje lage opp noen middager til fryseren.. bake brød og boller osv... skikkelig bygge rede.. f.. nå kom samboeren min hjem fra joggetur.. kjenner jeg blir dårlig her jeg ligger feit og slapp. blir godt å få sin normale kropp tilbake igjen etterhvert ( kommer vel til å ta sin tid da).. ta dagene som de kommer... stå på...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå