BarnNr.4 :) Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 Er det flere enn meg?? Jeg har termin den 6 mars, og har ikke gjort noe klart!! har ikke handlet inn mer klær, madrass til senga, vogna kommer ikke før begynnelsen av mars :s Ingenting er klart for at prinsessen våres skal komme!! men det har liksom vert så mye styr med den julen og nyttåret at jeg har ikke hatt tid til noe mer en det som har blitt gjort!! jeg får helt panikk! hehe!
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 Skrev akkurat et liknende innlegg... Jeg har termin om 26 dager ;o)
BarnNr.4 :) Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. januar 2008 Hehe;) okay! det er så myye stress med å bli ferdig! Har ett bad som ikke ser ut, som skal legges flis på å alt mulig oxo! Føles ut som om vi aldri skal bli ferdig her hjemme!
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 Har termin om 29 dager, og det er mye som ikke er klart ennå. Har i tillegg to rom som skal legges gulv på før mini kommer.
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #5 Skrevet 7. januar 2008 Jeg føyer meg inn i rekken her. :-) Har termin 1.mars og tenker på "alt" jeg må ordne før det. Men det ordner seg nok. Har jo vogn og seng fra før så jeg skjønner ikke hvorfor jeg føler meg stressa. Og noen klær som jentungen brukte kan sikkert den ventende gutten bruke også. Bodyer og sånn. Må bare sortere det og vaske det igjen. Skriv en liste over ting som skulle vært gjort, så blir det lettere å prioritere. Da ser man også hva som ikke er så viktig og hva som bør ordnes først. :-)
Sissel84 Skrevet 7. januar 2008 #6 Skrevet 7. januar 2008 Om det er noen trøst,så har vi ett soverom,en gang og ett kjøkken som skulle vært malt før termin om 1 uke.... Hehe,men ellers er det klart da..
Phantom´ Skrevet 7. januar 2008 #7 Skrevet 7. januar 2008 Går nok bra for babyen om ikke gangen og kjøkkenet er malt... tihi...
Engel, skatt og lite frø. Skrevet 7. januar 2008 #8 Skrevet 7. januar 2008 Godt jeg ikke er alene.. Her står det meste på hode. Nytt hus og tusen pappesker.. Jeg vil male rommet, før jeg setter opp kommode..Og tullete å vaske tøy før kommoden er på plass. Så da er det jo bare å begynne å male da... Men alle de eskene som er i veien da? He he he...Skit!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå