Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 Er det noen som vet om jeg kan ha rett på bostøtte når jeg har tatt opp fult studielån. I tilllegg har jeg overgangsstønad. Gidder ikke søke hvis det ikke er sjanse!!!
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 Jeg har fullt studielån og os. Får bostøtte
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 Takk for svar! Får vel hive inn en søknad da:-)
Gjest LindeOgWill Skrevet 7. januar 2008 #5 Skrevet 7. januar 2008 Jeg har OS, studielån og bostøtte. Søk du!
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #7 Skrevet 7. januar 2008 jeg fikk avslag med studielån... men tjener noen tusen i tillegg til os da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå