Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 Hva er det? er førstegangs og passe grønn på dette feltet kan man vel påstå..
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 Det er vonde kynnere som egentlig ikke gjør så mye annet enn å "mase". Vanlig å ha i en tid før fødsel.
BlåklokkaVest Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 Jeg har fått beskjed om at maserier er rier (skal være reglemessige for å bli definert som rier) som ikke kraftige nok til å åpne opp. Jeg hadde kraftige kynnere på slutten med nr 1, og de ble til slutt regelmessige. Men når vi kom inn på føden målte de sammentrekningene og fant ut at de var regelmessige, ergo rier, men når de undersøkte meg etter noen timer, viste det seg at jeg ikke hadde åpning i det hele. Altså hadde jeg rier, men de klarte ikke gjøre annet enn å "mase" :-) Etter 30 timer med maserier fikk jeg endelig effektive rier :-) (Når jeg endelig fikk effektive rier skjønte jeg at dette var skikkelige rier, kjente god forskjell)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå