Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 Jeg bliiiiiiir så irritert. Her er jeg på termin dag , og alt , så får vennene mine som har termin om 14 dager baby før meg. Jeg kjenner jeg koker innvendig. Selvsagt glad på deres vegne , men har man trekt en kø-lapp så har man trekt en kø-lapp. Og jeg er først i køen!! *snurt*
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 Hehe.. Ja, køkulturen er vist på vei bort.. hehe.. =) *ler*
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 ditt furtetryne!!! BURDE VÆRE GLAD DU FÅR BARN I DET HELE TATT DU!!
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 Ojda... Stått opp med feil bein anonym 12:00? *ler godt av HI* Jeg er helt enig. De som har termin etter meg får jaggu vente til det er dems tur ;oD
Lille`mor & lillebøll Skrevet 7. januar 2008 #5 Skrevet 7. januar 2008 Ditt anonyme fehode!!!!! Spar oss alle for de svara der.. Her inne ha man lov til og klage!!
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #6 Skrevet 7. januar 2008 anonym 12.00 HI her . Jeg håper du må vente å vente å vente! Hahahaha. Må da skjønne en viss ironi innimellom også! Hilsen HI- som venter og venter....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå