Gå til innhold

jeg bare må bli gravid nå.

Anbefalte innlegg

Gjest Hellokitty03+09+13+13
Skrevet

jeg og mannen min har veldig lyst på en unge til, men pga medisiner har mannen min problemer med og få utløsning. på lørdag hadde jeg stikninger i venstre eggstokk og i går hadde jeg veldig med el slim. men tenkte at d hjelper ingenting siden mannen min ikke får utløsning så er vi jo like langt. i går lå vi lenge og koste og endte opp med og ha sex. og vist pokker kom mannen min. var nesten ett mirakel. han har ikke kommet under samleie på ca 3 år. så ble kjempe glad. hadde endel stikninger i magen etterpå og i dag er jeg veldig rar i underlivet. jeg bare håper at jeg har blitt gravid for tror ikke vi får oppleve dette så mange ganger, så føler dette var vår sjanse. huff er frustrerende dette her,

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Krysser fingrene for deg!! :)

Lykke til!!

klem

Skrevet

Lykke til. Håper du er gravid!!

Skrevet

hadde du EL og alt, så var det nok "ment to be" at mannen din "kom" i går :o)

Jeg og har hatt masse stikking i magen i det siste, begynte så smått under EL, og etterpå har det bare blitt mer og mer. I går var det så volsomt at jeg trodde det skulle klikke for meg :o)

Ellers har jeg også hatt masse utflod, noe som ikke er normalt for meg etter EL. Så er spennende for oss om dagen også.

Når har du ikm da? Jeg har på torsdag !!! Spennende!

Gjest Hellokitty03+09+13+13
Skrevet

hei. ja følte d liksom litt sånn at d kanskje var ment to be, jeg har ikm den 22. men føler meg veldig rar i dag. er ubehagelig i underlivet og har endel stikninger. føles ut som om noe er galt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...