Gå til innhold

6 mnd, og skikkelig mammadalt....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Plutselig er det bare jeg som er bra nok. Hvis hun ligger på gulvet eller sitter med pappan eller andre, begynner hun stort sett å gråte når hun ser meg og sutrer mamamamamama..... Er dette en fase, eller bør vi prøve å gjøre noe med det? Før kunne jeg stikke på trening, i butikken eller lignende, men nå er det bare gråt når jeg er borte...SUKK... Pappan har alltid vært masse sammen med henne også, så vi skjønner det liksom ikke.,.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er en fase som går over og kommer tilbake senere...

Skrevet

Snuppa mi har en sånn fase nå, og hun er 10 1/2 mnd. Ble plutselig VELDIG glad i puppen igjen også. Kommer og går det der.

Skrevet

Helt normalt den fasen der....minsta var kronisk ei periode..begynner bli bedre nå ( dvs hun KAN legges, stelles og mates av pappan igjen så jeg får gjort andre ting. En stund var KUN mamma god nok...og hun hylte til alt og alle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...