Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal bytte ut kjøkkenet til sommeren og siden vi driver å pusser opp hele huset så vil vi jo spare mest mulig, uten at det går utover kvaliteten. Men har sett endel på Ikea kjøkken og har funnet noe jeg liker, skal ha alt innbygd og de har snertne skuffe løsninger også som jeg falt pladask for.. Men, er det så godt som det virker?

Jeg vl jo helst betale 50 000 framfor80- 120 000 som ble prisen på andre tilsvarende løsninger hos andre forhandlere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja det vil jeg si. Vi betalte tilsammen 27 000 for vårt ikea kjøkken, og da hentet og monterte vi alt selv, pluss at vi hadde hvitevarer i stål fra før. Fikk rikelig med skapplass og benkeplass, og har store kjøpmannsskuffer på 80 cm bredde. Det eneste jeg "mangler", som vi ikke fikk plass til, er høyskap. Da ville jeg ha hatt sånn med uttrekk. Men, det gikk ikke. Men utenom det er jeg supernøgd.

Rett og slett.

Skrevet

Har snakket med mange som har Ikea-kjøkken, og de er alle kjempefornøyde! Skal selv sette inn Ikea-kjøkken snart. Gleder meg! Foreldrene mine har akkurat sett på et, og samlet ble det en sum på 25000,- inkl innebygde hvitevarer. Og de har ganske stort kjøkken. Snakket med en engelskmann nylig, og han sa at der borte var det stor stas å ha kjøkken fra Ikea. Tror ikke det er noe billig-dritt nei!

Skrevet

Vi holder på å sette opp ikea kjøkken i det nye huset vi snart skal flytte inn i.. STÅT heter det.. betalte 40000 kroner og det er inkl hvitevarer ( integrert kjøleskap/fryser, mikro, stekeovn, stekeplate og oppvaskmaskin)...

DRIIIT fint!! ;)

Skrevet

Akkurat, vi skal ha innbygging og da ble prisen med all "innmaten" i skuffer og skap, fiffige løsninger, fancy armatur til vasken etc under 50 000, regner med at totalt summen for hele kjøkkenet med fliser , nye vegger og innredning kommer på under 70 000 siden vi skal gjøre jobben selv. Ny pisestue har jeg allerede kjøpt.

Greit å slippe låne for å pusse opp slike rom synes jeg.

Skrevet

Svigerinna mi og broren min fikk en ikea kjøkken som innflytningsgave fra foreldrene hennes da dem kjøpte seg leilighet sammen. Hun fortalte at det kostet litt over 20.000 og dem er storfornøyde.

Skrevet

Vi er kjempefornøyd. Faktisk mer fornøyd enn vi var med løsningene til Norema (hadde det før vi bygde hus.)

Vi har som hun under mangler, høyskap med uttrekk og det er helt genialt.

Vi betalte ca. 80 000,- det er inkl. lys under overskap og inni glassskap (elektriker) alt av hvitevarer (eller stålvarer om du vil)

Induksjonstopp og "amerikansk kjøleskap".

Vi har "Tidaholm" eik.

Det er ikke noe å lure på!!!

Skrevet

Er fornøyd med mitt Ikea kjøkkken, men de hyllene en drar ut i høyskap fungerer ikke godt nok. Hadde heller ikke kjøpt armatur og pakninger til røropplegg. Det holder ikke lenge nok, men hvitevarene er like bra som andre steder.

Skrevet

vi er storfornøyde med vårt:) monterte det i oktober og har ikke angret et sekund.

vi falt også for skuffelosninngen, og har bare skuffer nede. herlig og slippe skap altså.....

betalte 45-50000 for vårt. inkl hvitevarer (oppvaskemaskin,mikro,stekeovn,platetopp, og kombikjøe/fryseskap). alter innebygd.

men anbefaler å plukke det ut selv enda det tar himla lang tid. vi betalte litt ekstra for å få det plukket ut og kjørt hjem for oss, men flere av skapene var ødelagt, pluss at de hadde plukket ut feil hvitevarer- så vi måtte tilbake noen turer også. hørt flere som har hatt litt tull med leveringen, men ingen som har hvert så uheldige osm oss da. så det er kanskje verdt det likevel:)

Skrevet

Hun over skulle det stå. Første til å svare.... For å gjøre det forståelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...