Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 kan en bruke paracet mot leddsmerter/værking i hender/armer pga vann i kroppen. Er i uke 34 nå og det er jo f... meg umulig å få sove!! Går på helsa og psyken det her!! HJELP!!!!
ohayoo Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 man kan bruke paracet som gravid, men vi skal vel være forsiktig med det?? Jeg har tatt paracet en dag for jeg var så innmari stiv i hoftene, og det hjalp, men tror som sagt ikke vi skal gjøre det for ofte. Prøv en natt så du i alle fall får èn god natts søvn, og så kan du diskutere det med legen eller jordmor. Lærte på yogakurs at det kan hjelpe å løfte armene opp og ned samtidig som du "vinker" med håndleddene - det har hjulpet meg i alle fall. Prøv også å drikke mye, høres litt rart ut at det skal hjelpe siden problemet er jo akkurat for mye væske, men jeg tror det hjelper på sirkulasjonen av væske i kroppen så det ikke hoper seg opp noen steder - lykke til!
Lille`mor & lillebøll Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 Aner ikke om det hjelpe mot gravidites smerter,men ellers hjelper det jo!! Paracet er jo det ``tryggeste`` du kan ta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå