Gå til innhold

Dere som har endo...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan type smerte og symptomer har dere?

 

Vonde punkter, kvalme?

Uregelmessige blødninger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter.. Ingen med endo her?

 

Skrevet

Jeg har det, men er så heldig at jeg har det i mild grad. Ingen symptomer.

Skrevet

Noen flere, skal til gyn. og lurer på hvordan dere med diagnose føler dere og hvordan hverdagen fungerer...

 

Skrevet

i begynnelsen av februar skal jeg ta kikkhulsoperasjon i magen . Legene mistenker endometriose.. jeg har mye smerter i magen og jeg har for store eggestokker .. Har tatt masse prøver og de tyder ikke på noe.. Er veldig spent....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...