Alvefjeset Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 Hvordan type smerte og symptomer har dere? Vonde punkter, kvalme? Uregelmessige blødninger?
milk Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 Jeg har det, men er så heldig at jeg har det i mild grad. Ingen symptomer.
Alvefjeset Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. januar 2008 Noen flere, skal til gyn. og lurer på hvordan dere med diagnose føler dere og hvordan hverdagen fungerer...
Lykkelig mamma til 2 Prinser Skrevet 7. januar 2008 #5 Skrevet 7. januar 2008 i begynnelsen av februar skal jeg ta kikkhulsoperasjon i magen . Legene mistenker endometriose.. jeg har mye smerter i magen og jeg har for store eggestokker .. Har tatt masse prøver og de tyder ikke på noe.. Er veldig spent....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå