Gå til innhold

Leker


r r r

Anbefalte innlegg

Hva slags leker liker de små?

Noen som klarer å holde i en leke for å tygge på den enda?

 

Det er helt klart at minsten liker babygymmen. Og ellers er det stort sett hendene sine han tygger på. Han klarer ikke holde på leker selv for å putte dem i munnen. Han er vel ca. 12 uker nå. Jeg har nemlig sjekket litt hva jeg har notert meg om de to eldste og de kunne jo holde leker og putte dem i munnen fra de var 7-8 uker gamle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her brukes fingrene til den stor gullmedaljen, og sikler som bare det :-) Det gripes ikke her, men hun får tak i lekene i babygymmen, og fører dem mot munnen med underarmene.... Morsomt å se på! Dine to første må ha vært tidlig ute?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babygymmen er mest populær her i huset, og så har hun en bamsen hun griper tak i og "kjefter" litt på.. Morsomt å høre på henne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er også babygymmen blitt skikkelig stas den siste tiden. Hun vifter borti bamsene og ler når de beveger seg. Hun griper ikke enda, men kan holde ting vi putteri hendene hennes ( uten å vite det selv omtrent) Hun kan dytte smokken inn i munnen igjen med underarmen og hun sutter på fingrene. Utover babygymmen er hun ikke så veldig interessert i andre leker foreløpig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

babygymmen er toppers, kan ligge der og kose seg lenge.

ellers har hun et par bamser som er med i senga og sånnt, som hun er veldig gla i. den ene er litt sånn sutteklut-aktig, og den liker hun å ha ved (og over) ansiktet når hun er trøtt og skal sove. den andre har spilledåse i seg (kjekt å ha når en overtrøtt unge ikke vil legge seg ned)

ellers har jeg fått no tøybøker fra go-boken med kontraster (rødt/hvitt/svart bl.a) som hun kan se på ganske lenge (sitter på fanget og "leser"bok)

noen ganger får hun nesten inn smokken selv, men er vel mere flaks... ellers putter hun fingrene og gjerne hele hånden inn i munnen når smokken faller ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...