Gå til innhold

Jeg er GIFTE syk!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi venter vårt 2 barn sammen og har vært samboere i 6 år.

Hvorfor frir han ikke til meg? Han vet at jeg aldri blir å fri (synes det er en mans oppgave) og jeg vet at han vil gifte seg en gang.

Skjønner ikke hvorfor så mange menn vil vente og vente. Vi er godt etablert og når man har snart 2 barn sammen så er det vel ikke mere å vente på, dersom han ikke er sikker på sine følelser for meg burde han vel ikke ha planlagt barn nr.2?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så fri du da!!!!!

Kvinner kan fri de også.....

Et forslag som jeg så på tv;bestill på nettet en body der det står;vil du gifte deg med meg??

Knytt ringene i et kjede rundt halsen.

Legg barnet(når det kommer)i senga og be far gå og hente h*n:=)

Jeg fridde til samboeren min....Men det var på en annetn måte...Vis jeg skal fri igjen skal jeg gjøre det på denne måten

Skrevet

Hehe.. Du er garantert ikke alene. Nå har vi "bare" vært sammen i 2 år og venter vår første i mai. Og jeg vil så gjerne gifte meg.. Tidligere var det jeg som holdt igjen da han snakket om giftemål (har nok en mann med litt annet syn på det hele..) Men etter at jeg ble gravid virker dettte såååååå riktig. PLanlegger mitt eget bryllup og prøver å la vær å mase på stakkars mannen..

Men det er SKUDDÅR iår.. Så da kan vi faktisk fri.. Har tenkt tanken dersom han ikke får ut finger'n. Kjenner flere jenter som har fridd jeg. Alle har fått ja... hehehe..

Skrevet

29 februar blir kanskje den store dagen for mange i år!?!

heh

Skrevet

Din er i hvertfall åpen for ekteskap da. Min mener det bare er tull og at man slett ikke trenger en slik bekreftelse for å elske hverandre. Jeg er forsåvidt litt enig, men jeg vil gifte meg en dag for deeet..! Man er da tross alt jente ;)

Skrevet

Du får kjøpe deg et bryllupsmagasin og ha det på stuebordet...... Kanskje han tar hintet da?

Husk det er MANGE menn som er ganske så trege med akkurat dette. De tror vi har så store forventinger til frieriet. Det skal være på en "minneverdig" måte... Og da får en del rett og slett bare kalde føtter for hvordan de skal få det til så kvinnen i deres liv "setter pris" på akkurat deres frieri.

Lykke til!! :)

Skrevet

Gifte klar ja! Det kan jeg skrive under på. Jeg har laget et nyttår forsett til minn mann og det er at han må fri.

Han tar det så med ro,men hallo...... vi har vært sammen i 9 år og venter nr 3, hva er det han er usikker på?

Han sier han vil,men ikke stresser med det. Jeg har fortalt at han bare kan fri så ordner jeg jo resten(nesten) men nei. Jeg har t.o.m prøvd å kjøpe magasiner, hatt rundt i huset, og i en periode virket det som om jeg hadde han på gli,men det ble ikke noe. Jeg har ringt kirken, fikk en dato,men måtte gi opp også det prosjektet. Jeg tror han vil komme på det selv, men hvordan skal han gjør det når jeg minner han på og maser om det hele tiden. Nå får vi nå se. Jeg har sagt jeg frir til slutt,men da svarer han nei sier han. Og det tror jeg gjerne han kunne gjordt og, bare av prinsipp liksom. Ville ikke gifte meg mens jeg er gravid eller rett etter så jeg får bare vente litt, så blir det nok bryllup neste år, for det har jeg faktisk bestem og da skal det bli sånn. Må bare finne en løsning så han tror han har kommet på det selv, hehehehe MANNFOLK!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...