rosemor*endelig*mamma*igjen Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 Hva skal jeg lage til middag i dag? Har dere noen enkle og raske og gode middager? Kanskje noe med fisk...?
kaffeplante Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 kok poteter og rasp gulerøtter og bruk pepperkakeformer til å forme f.eks. hjerter og stek dem med smør til eller kok dem i hvit saus. Lettvindt og enkel middag med en liten vri:)
Venter på 3_de spire Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 Torskefilet som du baker i ovnen med hvit saus Poteter og gulerøtter til nam...nam... Fiskegrateng, poteter og gulerøtter Tar litt lang tid, men man slipper jo å passe på det. Fiskekaker i brun saus og potetstappe Det er kjempe enkelt og raskt. GOD MIDDAG!!
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 Fant en oppskrift i det nyeste Foreldre og barn, på hjemmelagede fiskepinner. Såg kjempeenkelt ut å lage, så jeg skal prøve meg på de Laksefilet i passe biter, dyppes først i mel, så i vispet egg, og til slutt i griljeringsmel/strøbrød. Stekes i smør. Disse skal jeg servere med kokte poteter, gulrøtter, og blomkål, og litt smeltet smør, og en rømmeklatt. Gleder meg til middagen idag )
orkide75 Skrevet 7. januar 2008 #5 Skrevet 7. januar 2008 hehe, her er det sunn mat:) hjemmelagede hamburgere, chips og salat og dressing
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå