NessaS Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 Kanskje en tur til broren til samboern som bor i Thailand. Ellers vet jeg ikke helt.
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 Vi var på interail sist sommer, og vil gjerne gjøre det igjen. Må se hvor store utgifter vi har i vår. Ellers lurer vi faktisk på å reise på familie leir med dnt. Høres rart ut, men kjenner flere som skal og barna lærer klatring osv. Vurderer også Finland:) Mumiedalen står høyt på ønskelisten til guttene, og jeg liker godt Helsinki. Kanskje et par dager inn i Russland med tog. Vi er en tog familie:)
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #5 Skrevet 7. januar 2008 Blir kun hytta og et par turer til nær familie for vår del...vi driver å pusser opp hus og skal bygge ut, så ferien skal gå med til jobbing med huset. Ungen skal vel en uke på pensjon til besteforeldrene da når vi skal ta stua og kjøkkenet her.Så feriepengene i år skal bli et ikea kjøkken :-D
mamma >to gull Skrevet 7. januar 2008 #6 Skrevet 7. januar 2008 Blir nok 2 uker på Mallorca på oss, må bare få ut finger'n å bestille snart;)
Piipii Skrevet 7. januar 2008 #7 Skrevet 7. januar 2008 Vi har bestilt to uker til Tenerif:) Så skal vi kjøre bil til nord Norge og være der i to uker.
ToPrinsesser<3 Skrevet 7. januar 2008 #8 Skrevet 7. januar 2008 Alicante er bestilt - og muligens en tur til Frankrike
gullet kom 03.07.07 Skrevet 7. januar 2008 #9 Skrevet 7. januar 2008 nettopp bestilt 2 uker til golden sands i bulgaria;);) også blir vel resten av ferien på campingvognen..
mamma til c og d Skrevet 7. januar 2008 #12 Skrevet 7. januar 2008 Samme som i fjor 3 uker til spania, flyr billig til alicante og leier en leilighet og bil. Var supert og slippe et trangt hotell rom/leilighet med 2 voksne og 2 barn. Kan anbefales:)
fox`y Skrevet 7. januar 2008 #13 Skrevet 7. januar 2008 vi skal til Florø i 14 dager av alle ting:/ sambo har ikke bestemt om vi skal ned til sildeboret eller øyafestivalen da.... åsså blir d vell ei helg på hytta og noen småturer hit å dit...har ikke så mye penger så blir ingen dyr ferie for å si d slik...
Meg og bøllegutta!! Skrevet 7. januar 2008 #14 Skrevet 7. januar 2008 Vi skal 1 uke til Danmarksammen med tanter og onkler kusiner og fettere. Så skal vi på 2 uker ferie i båten vår.tenkte å kjøre til Kristiansand for et besøk i dyrepaken og så kjøre hjem med mange stopplangs Norskekysten. 1 tur på hytta påfjellet hører også med
Djoolia 07+08+12 Skrevet 7. januar 2008 #15 Skrevet 7. januar 2008 Her blir det bilferie til Piteå eller Skellefteå. Hvis jeg gidder da,har termin i Juni, så det spørs. Muligens vi faktisk bare drar en tur til Bodø.
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #16 Skrevet 7. januar 2008 vi reiser til kreta 2 mai:):) 2 uker.. skal bli så godt.. ellers blir det hytta ved sjøen og garantert en tur til kristiansund for å besøke familie
Mom2Two Skrevet 7. januar 2008 #17 Skrevet 7. januar 2008 Vi har lyst til Vestkysten av USA i år, men får se. Vi var der i fjor sommer også,men da på Østkysten. Ellers fikk jeg en ukes tur til Roma av mannen til kombinert jul- og bursdagsgave. Tror det blir til våren:-) Vi skal nok også en tur til Kristiansund og Molde for å besøke familie, og kanskje kanskje en tur til Danmark for å besøke venner i Ålborg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå