Gå til innhold

Stram lukt nedentil

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hvorfor jeg plutselig har fått mer utflod og hvorfor den har litt stram lukt (æsj). Det har ikke gått noen slimpropp etter hva jeg har registrert. Har rundt 3 uker igjen til terminen, så det kan jo være livmorhalsen som modnes og avstøter celler i et forrykende tempo, men det er den stramme lukten jeg reagerer på. Den er der selv etter en dusj (en plagsom følgesvenn:-))

Har heller ikke hatt noen plager med urinveisinfeksjon, sopp etc. under svangerskapet. Har ingen mistanker om det nå heller. Slimpropp og fostervann skal vel være luktfritt??? Drikker også godt med vann.

Signerer anonymt da dette ble vel mye privat.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slimproppen skal ikke ha noen lukt, og fostervannet lukter heller ikke stramt - mer emment/søtt.

Men jeg tror jeg hadde levert en urinprøve for å være sikker å at det ikke er urinveisinf, da det kan være vanskelig å oppdage når vi er gravide. Hvis den var ok, ville jeg sjekket om det kunne være sopp. Skal jo ikke lukte stamt/vondt nedentil da.

Skrevet

Ja, det kan jo faktisk være du har rett. Ofte er jo urinveisinfeksjoner nesten uten symptomer i graviditeten, eneste jeg har vært ekstra trøtt siste døgn. Må vel levere en morgenurin hos legen imorgen. Takk for svar! Ja, bruker jo ikke å lukte stramt av utfloden ellers, så det er vel noe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...