suseduse Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 falt så pladask for denne kjolen her.. men det jeg lurer på er den her er såkalt a formet ikke sant? er en litt frodig dame med store bryster og ingen smal midje, og da har jeg hørt at man burde bruke a form.. åhh, denne tror jeg jeg vil gifte meg i http://www.jkdress.com/products_detail.asp?id=3854 man kan vel også bruke hvitt slør til selv om denne ikke er akkurat hvit, mere beige kanskje? er så elendig på mote og klær og sånt *rødme*
Gjest Sekretøsa Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 den var råfin!! Men, hvorfor er de så billige??? Koster det flesk og få de sendt??
suseduse Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. januar 2008 nei, men de er ikke av beste kvalitet, er billig stoff og blir sydd i kina... men jeg betaler gladelig heller den summen der for noe som ikke er av beste kvalitet (så lenge den holder den ene dagen) enn å kjøpe noe til 8-10000 som man kanskje ikke får solgt siden! denne her kan jeg faktisk ha råd til å henge på loftet som et minne eller no selve kjole koster ca 7-800 så kommer frakt og toll i tillegg, så kommer på ca 1500 ulempen er at du ikke får prøvd den først da..
Gjest Sekretøsa Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 Bare den holder seg pen den dagen, og kan henge til pynt resten av tida, så er jo mye gjort ) Laga et nytt inlegg om detta, men nå fikk jeg jo svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå