Dotten Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 Orker ikke å se på sånn.... Blir bare så forbannet og lei meg. Heldigvis sitter jeg på jobb, uten mulighet til tv....!
Lykke*Li Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. januar 2008 Blir forbanna jeg og!!! Skulle ønske disse menneskene ble sendt til meg, så skulle jeg torturert de i månender frem til de døde.........
☆Anonymia☆ Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 jeg blir så lei meg.. stakkars STAKKARS barn... er så lei meg nå... griner her jeg sitter..
Sasiemta ♀ ♀ ♂ Skrevet 7. januar 2008 #5 Skrevet 7. januar 2008 Sitter å ser det på samme... Helt utrolig... Totalt over min evne å forstå at noen kan gjøre noe slikt mot sine egne barn...
☆Anonymia☆ Skrevet 7. januar 2008 #6 Skrevet 7. januar 2008 de er jo syke i hodet,er jo totalt inne i sin egen verden...
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #7 Skrevet 7. januar 2008 Har ikke tilgang til tv. Hva skjer der inne idag?
Frk. Vable Skrevet 7. januar 2008 #8 Skrevet 7. januar 2008 Jeg slo heller over på SOS barnevakten!! Klarer ikke se sånt, blir fysisk dårlig, fatter ikke at folk gjør sånt!!! Umennesker!!!
Lykke*Li Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 7. januar 2008 Også disse barna som er helt hjelpesløse.... De koser og viser mamman sin kjærlighet,som om ingenting har skjedd! De vet jo ikke bedre stakkars ;( Åh, denne verden er så syyyyk!
☆Anonymia☆ Skrevet 7. januar 2008 #10 Skrevet 7. januar 2008 mammaer som lider av munchen syndrom ellr noe sånt,skader barna med vilje for å få oppmerksomhet..
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #11 Skrevet 7. januar 2008 På hvilken måte har hun skada barna sine? Sykt dette her.
☆Anonymia☆ Skrevet 7. januar 2008 #12 Skrevet 7. januar 2008 noen kveler dem,får dem til å kaste opp, ja,gjør dem syke..får dem til å spise ting osv..
Lykke*Li Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #13 Skrevet 7. januar 2008 Åhhhhhhhh..........Tenk å begrave en levende baby!!!!!!!!!!!!!!!!! Jævla møkkakjerring...Har ikke ord nok!
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #14 Skrevet 7. januar 2008 fy faen....hvor gamle er barna hennes? Blir ikke dem tatt fra henne? Er det ikke mishandling??
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #17 Skrevet 7. januar 2008 Slå av Tv og gå ut i frisk luft heller. Hva er vitsen med å sitte og pine seg gjennom et så forferdelig program?
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 7. januar 2008 #18 Skrevet 7. januar 2008 Hva skjedde? Så plutselig en kiste når jeg svippet innom kanalen igjen.. Argh, blir sint jeg!!!
Lykke*Li Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #19 Skrevet 7. januar 2008 Moren begravde sin levende baby, og eldste datteren fant babyen som ennå pustet og gråt...Babyen døde i armene på eldste datteren!
☆Anonymia☆ Skrevet 7. januar 2008 #20 Skrevet 7. januar 2008 moren begravde sin nyfødte datter i hagen,levende..storesøsterens hund fant babyen,storesøstseren gravde opp babyen og holdt henne i armene sine før babyen døde..
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #21 Skrevet 7. januar 2008 Nei, er gla jeg ikke har tv her. Orker ikke å se slikt.
Sasiemta ♀ ♀ ♂ Skrevet 7. januar 2008 #22 Skrevet 7. januar 2008 Dette er definisjonen på "Münchausens syndrom ved stedfortreder"; "-en psykiatrisk lidelse som består i at mødre forsøker å skaffe seg oppmerksomhet og sympati gjennom å hevde at deres barn er syke, gjennom selv å påføre barna skadelig medisinering eller annen behandling, skade barna på annen måte, eller gjennom å drepe barna - altså at mødrene bruker barna som stedfortreder for seg selv."
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå