Gå til innhold

Syke syke mennesker på Dr.Phil!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Orker ikke å se på sånn.... Blir bare så forbannet og lei meg. Heldigvis sitter jeg på jobb, uten mulighet til tv....!

Skrevet

Blir forbanna jeg og!!!

Skulle ønske disse menneskene ble sendt til meg, så skulle jeg torturert de i månender frem til de døde.........

Skrevet

jeg blir så lei meg..

stakkars STAKKARS barn...

er så lei meg nå...

griner her jeg sitter..

Skrevet

Sitter å ser det på samme... Helt utrolig... Totalt over min evne å forstå at noen kan gjøre noe slikt mot sine egne barn...

Skrevet

de er jo syke i hodet,er jo totalt inne i sin egen verden...

Skrevet

Har ikke tilgang til tv. Hva skjer der inne idag?

Skrevet

Jeg slo heller over på SOS barnevakten!! Klarer ikke se sånt, blir fysisk dårlig, fatter ikke at folk gjør sånt!!!

Umennesker!!!

Skrevet

Også disse barna som er helt hjelpesløse....

De koser og viser mamman sin kjærlighet,som om ingenting har skjedd! De vet jo ikke bedre stakkars ;(

Åh, denne verden er så syyyyk!

Skrevet

mammaer som lider av munchen syndrom ellr noe sånt,skader barna med vilje for å få oppmerksomhet..

Skrevet

På hvilken måte har hun skada barna sine? Sykt dette her.

Skrevet

noen kveler dem,får dem til å kaste opp, ja,gjør dem syke..får dem til å spise ting osv..

Skrevet

Åhhhhhhhh..........Tenk å begrave en levende baby!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jævla møkkakjerring...Har ikke ord nok!

Skrevet

fy faen....hvor gamle er barna hennes? Blir ikke dem tatt fra henne? Er det ikke mishandling??

Skrevet

dette er det verste jeg ar sett..

Skrevet

Slå av Tv og gå ut i frisk luft heller. Hva er vitsen med å sitte og pine seg gjennom et så forferdelig program?

Skrevet

Hva skjedde?

Så plutselig en kiste når jeg svippet innom kanalen igjen..

Argh, blir sint jeg!!!

Skrevet

Moren begravde sin levende baby, og eldste datteren fant babyen som ennå pustet og gråt...Babyen døde i armene på eldste datteren!

Skrevet

moren begravde sin nyfødte datter i hagen,levende..storesøsterens hund fant babyen,storesøstseren gravde opp babyen og holdt henne i armene sine før babyen døde..

Skrevet

Nei, er gla jeg ikke har tv her. Orker ikke å se slikt.

Skrevet

Dette er definisjonen på "Münchausens syndrom ved stedfortreder";

"-en psykiatrisk lidelse som består i at mødre forsøker å skaffe seg oppmerksomhet og sympati gjennom å hevde at deres barn er syke, gjennom selv å påføre barna skadelig medisinering eller annen behandling, skade barna på annen måte, eller gjennom å drepe barna - altså at mødrene bruker barna som stedfortreder for seg selv."

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...