Gjest Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 er den bare maskin. Den fyller seg, venter, klikker seg videre, tømmer seg til slutt og står der så uskyldig og later som den slett ikke har noen befatning med at den ikke har vaska og ikke sentrifugert. Nå har jeg vridd opp fire par jeans og jeg kan ikke si jeg liker det.
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 Da har den vel gått til hælvete da!! -reparere eller kjøpe ny......sånn er det bare!!
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 Nå prøver jeg å lure den. Får se om den avslører meg.
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 hehehe...du kan nok være heldig en partre ganger, men tror ikke det går i lengden :-))
Audacious Angel Skrevet 7. januar 2008 #5 Skrevet 7. januar 2008 Bra du ikke vasker bleier da... det gjorde jeg sist min streika. Måtte ringe mormor og høre hvordan man koker bleier, jeg er glad jeg ikke var tøybleie mamma på 40-50 tallet.
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #6 Skrevet 7. januar 2008 Urg. Takk for den - setter ting litt i perspektiv, ja. Men med en barnehageunge og tre store som trener masse er jeg plutselig glad for at jeg har altfor mye av alt.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #7 Skrevet 7. januar 2008 brudd på varmeelementet!! Typisk symptom når vaskemaskina tror den har gjort jobben:-) Få den late gubben din til å skifte dette selv, veldig enkelt:-)
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #8 Skrevet 7. januar 2008 Nja, det virker mer som den ikke drar rundt trommelen, er det varmelementet sin feil, da? (Og hans latskap er av episk størrelse, men jeg skifter sjæl om det er mulig.)
Audacious Angel Skrevet 7. januar 2008 #9 Skrevet 7. januar 2008 You go girl! Her i heimen er det jeg som står for alt teknisk og det meste av montering... mannen er ikke så veeeeeeldig lat, men han er bhg assistent (snart førskolelærer) det sier vel sitt....
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #10 Skrevet 7. januar 2008 Montering er jo kult, uansett hvor svett man blir. Har du forresten lest Unbrakomonsteret - Natt på Ikea? Anbefales, og kan kjøpes under dekke av å være til ungene (som digger den) mens det egentlig er monteringsansvarlig som har størst glede av den.
Patetica fåkksi Skrevet 7. januar 2008 #11 Skrevet 7. januar 2008 Först; sjekk filteret, naar det er fullt vasker ikke maskinen ordentlig, og mye saape henger igjen osv. Sjekk ogsaa at det ikke er for mye töy i maskinen.
Storebror & Lillebror Skrevet 7. januar 2008 #12 Skrevet 7. januar 2008 På vår maskin, som plutselig ikke ville sentrifugere, var det en slange som hadde hoppet av på undersiden...
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #13 Skrevet 7. januar 2008 Hm, undersiden... jeg får se om jeg kommer til..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå