Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 Oppdaget akkurat at jeg siden fredag har gått op en kg.. altså på tre dager... Har spist uregelmessig, og en pose potetgull igår:( Dette funker tydeligvis ikke.. HAr bare lyst til å stikke på trening å trene det bort igjen.. Men det gode treningslune mitt jeg hadde før jeg ble gravid er helt forsvunnet... Orker knapt å gå tur en gang.. Nå skal jeg jommen skjerpe meg!!! Er i uke 17, skal vel ikke plutselig rase opp da???
Supertea Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 Er det ikke fra rundt uke 20 man skal legge på seg en halvkilo i uka? Jeg har gitt opp hele vekta jeg. Må jo bare innse at vi ikke kan slanke oss nå som vi er gravide, og kroppen kommer til å legge på seg så mye den bare vil uansett. Eneste vi kan gjøre er å spise sunt og være så aktive vi orker (ikke mye her i gården pga kvalme/bekken). Jeg savner den slanke fine kroppen min, men får den vel igjen når baby kommer. Pluss at da har jeg baby i tillegg så det er absolutt verdt det! Dessuten er det litt deilig å faktisk kunne slippe ut magen og tjukke seg med god samvittighet. Er ikke så ofte vi kan få en pause fra kroppshysteriet utenom graviditet akkurat...
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 Syns ikke du skal klage jeg;) Jeg er i uke 16 og har gått opp ca 2 kg, men syns ikke det er mye egentlig. Bruker fortsatt de samme buksene som før og alt! Kan ikke bli så sykelig opptatt av vekta når man er gravid..bare spis sunt! Så har du hvertfall ikke noe å ha dårlig samvittighet for noe;)
Supermamm Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 De fleste kan faktisk variere 1 kg fra dag til dag. Om du spiste potetgull med salt igår kan det ha bundet mye vann i kroppen din og det er faktisk mulig du har gått ned igjen den ene kg imorgen. Ikke ta det så tungt du: )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå