Gå til innhold

vinterdress til 2,5 - 3åring??


Anbefalte innlegg

Skrevet

tenkte kanskje å kjøpe til neste vinter om jeg kommer over noe bra salg fremover.

han blir 2 år nå i februar.Så vil være nærmere 3 år føre den taes i bruk.

Hvilke dresser anbefaler dere?

Og gjerne parkdress og.

 

Og hvilke str.burde jeg satse på? bruker 92 i dress nå.

Kanskje 98 i vår dress og 104 i vinterdress,eller blir det fort for stort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sverger til Helly Hansen. Særlig parkdressen. Men det kommer veldig an på kroppsfasongen til barnet også:o)

Skrevet

Hadde kjøpt en god dress med utagbart for t.d Troll. Da trenger du bare en dress, og jeg hadde kjøpt den i 104. Den kan strammes inn i livet, så litt str. gjørt ingenting. Kommer an på hvor du bor. Her på Vestlandet er vinteren våt, og en trenger kanskje en dress som tåler vann bedre enn på østlandet. Min erfaring i alle fall. Ellers skryter mange av Skogstad sin, mikkeline og reflex.

Skrevet

bor på østlandet ja=)

 

har faktisk HH sin parkdress nå og skogstad vinterdress=)

Fornøyde med dem,em er jo ikke sikkert jeg finner dem på tilbud i riktig str.

 

Har tenkt litt på troll sin ja....men er den så bra som mange skal ha det til??

Skrevet

Har hatt troll til min gutt fra han var 1 år til nå, nå er han 2,5 år. Synes den er helt super. Skal investere i en ny en nå på salg, og håper å få tak i en troll med avtagbart ullfor igjen. Han blir 3 i juli og jeg kjøper 104 str hvis jeg får tak i. De er så lette og fine, - ikke noe problem å stramme inn. Den dressen jeg bruker nå har han brukt fra han var 1 år og det er str. 92, bruker den enda, men blir nok for liten til høsten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...