Gå til innhold

Og der kom mensen,8 dager over ikm:( snufs..

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja.ja.ja nå ble jeg litt lei meg assa...hadde virkelig håpet at jeg var gravid denne gangen,siden mensen ikke dukket opp.

hele 8 dager over ikm,også kommer den:(

Har aldri hendt meg før,pleier alltid å komme på dag 30-32.

har ikke testet de siste 5 dagene,men før det var de negative.

ja.ja..da tar jeg et skritt frem og går inn i min 19 pp:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

beklager,mente 18 pp:(

Skrevet

Åhh...så trist å høre. Skjønner godt at du er skuffet da! Vet åssen det er å prøve lenge, vi er i vår 20 pp, og det er sååå skuff hver gang.

Du får bare la deg selv være litt trist i dag, og så får du starte med godt mot neste periode....

Skrevet

Åh, nå ble jeg lei meg.. Det er så kjipt når sånt skjer. Kroppen lurer oss ofte. Har ikke annet å si enn at jeg håper det går neste gang, også sender jeg den en trøsteklem.. Hadde du mange symptomer på graviditet?

Skrevet

Huff. Skjønner deg godt. Har også gått over til min 18. pp.... Lei!!!!!!

Ønsker deg all mulig lykke til i neste pp. Må jo bli vår tur snart også :)

Klem

Skrevet

uff så kjedelig baas:(

men du vet hva jeg har sagt....tror d skjer før våren kommer:))))

så jeg krysser fingrene for deg jeg:)

og satser på at spiren sitter innen 20pp:)

klem

Skrevet

Den største trøsteklemmen du har sett er sendt din vei!!!!!

Skrevet

Nei så utrolig trist!!:( Dumme kroppen som kan lure oss sånn! Sender deg en stor trøsteklem! Håper den 18pp blir din siste. Du fortjener virkelig en liten spire nå!

Skrevet

Sender deg en trøsteklem og krysser fingrene for at neste pp sitter spiren hos deg!!

Skrevet

Ja, en stor trøsteklem fra meg og....Nå håpte jeg virkelig d satt en liten spire hos deg:( Men det må garantert snart være din tur:)

Skrevet

Vet hvordan det er.. Jeg var helt sikker på at jeg var gravid.. Hadde MASSE symptomer.. Melk i puppene og leggkramper bl.annet.. Men neei, TR kom 13dager etter ikm.. Guuud kor irriterende det var! Selvom jeg ikke hadde prøvd engang å bli gravid.. Men nu skal vi prøve denne mnd for real!!=) Vi har en gutt på 1,5år og da er det jaggu meg på tide med en til.. =) Ønsker deg massssse lykke til!! =)

Skrevet

Uff kjiipe greier=(. Trøsteklem sendes fra Hønefoss!

Lykke til videre!

Skrevet

Æsj, så utrolig kjedelig, da:( Føler med deg, synes det var din tur! Lykke til, håper virkelig det snart klaffer for deg!!!!!!

Trøsteklem

Skrevet

takk for alle klemmene og hilsningene..

Om jeg har vært lei før,så er jeg i alle fal lei nå..vet liksom ikke mere hva jeg skal gjøre.(

men jeg ringte den til dr lundgrem på lillestrøm,,hun jeg har vært til utreding hos..så jeg skal inn til time der i februar..håper de finner ut hva som skal skje videre med meg...for nå vil jeg bli mamma,,,har aldri fått en posetiv test en gang,så jeg tenker at feilen må skje før et egg evt blit befruktet..aner ikke..men vi får se...tar sin tid i alle fall:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...