Askepott 3 barnsmor Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 Kan du spå meg her i stedet?Jeg lurer på når jeg blir gravid igjen?Kjønn?hvor mange barn tilsammen? Jeg er født 16.08.82
uniden Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 Jeg har hoppa over mange i den tråden, beskjeden om hvorfor står ganske langt nede i tråden. Jeg ser at mest sannsynlig vil din datter få en sønn, og flere barn vil det bli. 3 i alle fall. Føler kankje en fjerde, atpåklatt.
Askepott 3 barnsmor Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. januar 2008 Takk for svar..det er vel jeg som får en sønn??Står datter skjønner du..Ser du når jeg blir gravid igjen?Jeg vil ha mange barn men har sett for meg 3stk:)
uniden Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 helt feil skrivet:P EN BROR!! Hehe. teite meg. nei jeg klarer ikke helt å få opp når du blir gravid...
Askepott 3 barnsmor Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. januar 2008 Leste nå i den andre tråden, skjønner godt at du blir sliten for det er utrolig mange som har skrevet i den tråden..blir morro hvis det blir en gutt neste gang..Ser du om det blir med samme mann?Hvordan spår du forresten?Er det noe man kan lære seg?Har så lyst å lære meg det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå